Anonym skriver:
Hvor jeg dog håber du har ret. Har fået afvide af flere st han nok som du skrev bare griber efter halm strå lige nu. Men er så bange for at det får ud og hende. Hans sagsbehandler har fortalt ham at han nemt kan få hende hver anden weekend selvom han aldrig har set hende og selvom han er psykisk syg.
Han sidder allerede og snakker om at når hun skal gå i skole vil han gå imod det sted jeg søger fordi det har han så ret til.
Og at jeg ikke får lov til at tage på ferie med hende nogensinde fordi det har han fået afvide han os kan bestemme.
Syntes det møg hårdt :/
Selvfølgelig får han ikke lov til det, du kan altid ringe til statsamtet og få det bekræftet, er ret sikker på han bare siger det til dig for at gøre dig usikker...
Er næsten sikker på han bliver træt af at irritere dig, for det kommer til at kræve virkelig meget af ham, og hvis du siger du ønsker overvåget samværd så kræver det jo at han ønsker at være far og gider at sidde og lege med din datter, og hvis han virkelig ikke ønsker det er jeg sikker på han bliver hurtig træt af det.
Kan godt forstå det er hårdt, men lad dig ikke intimidere af trusler der ikke har hold i virkeligheden og gør det du føler er mest rigtigt..

Håber du finder en løsning. Men synes bestemt du skal ringe til statsamtet, eller hvis du har en mødrehjælp i nærheden kan du også komme derind og snakke med en socialrådgiver. Det var jeg, og det var stor hjælp
Anmeld