TeamRocket skriver:
Det ville aldrig komme til at virke i retten. Han ville jo så kunne sige det var lavet da han var ung og dum og at du nu vil bruge det mod ham så han ikke har 'råd' til at se sit barn uden at gældsætte sig. Og hvorfor vil du dog også have penge hvis han beslutter sig for at ville se sit barn hvis jeg må spørge? Dit barn har vel bedst af at kende sin far, så er det da lidt tarveligt du vil skræmme ham væk med et krav om penge. 
Kort forklaring min datter er 18 mdr.
Faderskabs sagen er lige slut han vil ikke betale børnepenge og truer med en nasse ting hvis jeg vælger st søge dem,
Jeg ønsker ikke han skal være en del af hendes liv da han har gjort det klart at han ikke er interesseret i hende men kun i at såre mig via hende.
Han har så derfor foreslået at hvis jeg lader være med at søge børnepenge at han så holder sig langt væk.
Problemer er så der at der jo ikke er nogle garanti for han gør som han siger . Da ma ikke kan " fraskrive sine rettigheder.
Han sagde så at hvis han en dag skulle komme og søge samvær som han jo lover ikke at ville gøre, at jeg jo så bare kunne søge børnepengene . Hvilke skulle være eb form for garanti for mig.
Anmeld