Værste 1 årsdag nogen sinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Mumto3

Kan kun sige at folk er forskellige! Vi har 10 års bryllupsdag i år, og vi har lige haft 15 års kærestedag. Det siger mig bare INTET!!! Minsøde mand der i mod, går vældig op i det, og han bliver lige såret hvert år når jeg igen har glemt vores dag. Nu har jeg i 15 år prøvet at lære hvilken dato det er, men jeg kan bare ikke huske det, fordi jeg synes det er så ligegyldigt. Jeg kan huske måneden, men ikke datoen. Det giver lidt krise hver gang fordi min mand bliver såret over jeg ikke kan huske det og ikke gør noget ud af det. Jeg går og krummer tæer og glæder mig bare til det er overstået. Sådan er vi så forskellige, og jeg ville virkelig HADE at få sådan en kommentar du gav din kæreste om aften på jeres et årsdag og det ville slet ikke give mig lyst til at gøre noget ud af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Pigent

Anonym skriver:

Nu havde jeg sådan glædet mig i så lang tid, til vores ÅRSDAG (det var igår) <3 (min kæreste har aldrig givet blomster, månedsgaver eller sagt "tillykke med månedsdag") så håbede at vores 1 års blev til mere og for mig betyder det meget. Men ingen gaver, han ville arbejde sent, han ville i seng  kl. 22, ingen godnat kys, ingen sex, faktisk ingen ting, han ville enda ingen gang hjælpe til med vores søn (men vil han alligevel aldrig)... Jeg nævnte vores månedsdag om morgenen men der sagde han bare "ja det godt ik".. 

Vi har en søn på 3 mdr.

Øv blev bare så ked af det... Så da han vente ryggen til mig for at sove sagde jeg "tak for en god 1 årsdag" så svarede han "jeg vidste du ville sige det, du er fanme så deprimerende at være sammen med"

Lorte månedsdag... Værste 1 årsdag! :-(

Års dag betyder også meget for mig, men månedsdag er vi begge to lige gode om at glemme og det ender altid med at en af os kommer i tanke om det. Da vi ikke bor sammen, er er vi ikke ret tit sammen på vores månedsdag, men så sender vi en sød sms til hinanden. 

Vi gjorde både noget ud af vores halv års dag og års dag 

Tror du skal tag en snak med ham om det også fortæl ham hvordan du har det. Du får lige et 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.