Værste 1 årsdag nogen sinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Nu havde jeg sådan glædet mig i så lang tid, til vores ÅRSDAG (det var igår) <3 (min kæreste har aldrig givet blomster, månedsgaver eller sagt "tillykke med månedsdag") så håbede at vores 1 års blev til mere og for mig betyder det meget. Men ingen gaver, han ville arbejde sent, han ville i seng  kl. 22, ingen godnat kys, ingen sex, faktisk ingen ting, han ville enda ingen gang hjælpe til med vores søn (men vil han alligevel aldrig)... Jeg nævnte vores månedsdag om morgenen men der sagde han bare "ja det godt ik".. 

Vi har en søn på 3 mdr.

Øv blev bare så ked af det... Så da han vente ryggen til mig for at sove sagde jeg "tak for en god 1 årsdag" så svarede han "jeg vidste du ville sige det, du er fanme så deprimerende at være sammen med"

Lorte månedsdag... Værste 1 årsdag! :-(

Øh nedtur Er sgu ikke sikker på jeg ville være sammen med ham overhovedet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Camilla30

Anonym skriver:

Nu havde jeg sådan glædet mig i så lang tid, til vores ÅRSDAG (det var igår) <3 (min kæreste har aldrig givet blomster, månedsgaver eller sagt "tillykke med månedsdag") så håbede at vores 1 års blev til mere og for mig betyder det meget. Men ingen gaver, han ville arbejde sent, han ville i seng  kl. 22, ingen godnat kys, ingen sex, faktisk ingen ting, han ville enda ingen gang hjælpe til med vores søn (men vil han alligevel aldrig)... Jeg nævnte vores månedsdag om morgenen men der sagde han bare "ja det godt ik".. 

Vi har en søn på 3 mdr.

Øv blev bare så ked af det... Så da han vente ryggen til mig for at sove sagde jeg "tak for en god 1 årsdag" så svarede han "jeg vidste du ville sige det, du er fanme så deprimerende at være sammen med"

Lorte månedsdag... Værste 1 årsdag! :-(

Æv en dum dag for dig! Har ingen gode råd men kunne lige mærke et lille stik i hjertet, da jeg læste dit indlæg og føler med dig! - håber det hele ordner sig for dig/jer. Kram

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Ej øv!!! Jeg kan GODT forstå du er ked af det, det havde jeg selv været.  Han ser bok på sådan en dag med anderledes øjne end du gør. Her står du med en masse forventninger og han indfrier ikke en eneste af dem, men har du nogensinde fortalt han dine forventninger til ham omkring sådan en dag??? Har du hørt om han måske også havde nogle forventninger.  

Det er altså en god idé lige at afstemme forventninger til sådan en dag, for det kan være han er lige så skuffet og ked som du er. Og så hjælper det ikke at lege isdronning over for ham som jeg antager du sikkert nu allerede gør.  

Men havde min kæreste været så kold som du skriver her at din kæreste  var over for dig, så havde jeg sgu taget fat i ham og fået snakket med ham.  

Jeg har snakket med ham mange gange eller i hvert fald prøvet. Han er aldrig til at snakke med og hAn mener ik det vigtigt . HN virkeraltid lige glad , endda også med hans regninger , med alt..

Jeg bare så "vand" til det, derfor kommer jrg nok til at være "isdronninf"

Sorry er på iPhone

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

For mig lyder det som om I ikke har et særlig godt eller sundt forhold overhovedet...! jeg sys I skal få snakket samme og for afstemt nogle forventninger. Også vedr. jeres fælles barn. Det er JERES begges ansvar (så det hedder ikke at han ikke gider "hjælpe" med jeres søn) Man hjælper ikke med sin eget barn. Man er der for sit barn. Punktum!

Det er vigtigt at man i et forhold snakker sammen, bakker hinanden op mm. For mig lyder det lidt til at I lever i hver jeres verden...

Håber I får snakket om det og får løst problemer der nu måtte være.

Tænker at du jo liiige så godt kunne arrangerer en dejlig 1 årsdag lige så vel som han kunne have gjort det. MEN når det så er sagt... kan jeg sagtens sætte mig ind i dine følelser. Man kan blive noget så skuffet. Specielt hvis man i forvejen sys man går og gør alt for at få det hele til at hænge sammen.

Knus herfra!

Anmeld

21. juli 2012

DitteFisk

Hvis han ikke er sød ved dig resten af året, hvorfor skulle han så være det præcis i dag? Kan godt forstå du har forventet dig noget af denne dag, men hvorfor forvente at denne ENE dag på året er god frem for resten af dagene? Det er som om du har tænkt; nå, jamen han er godt nok ikke sød ved mig til daglig, men på vores årsdag er han det sikkert! Og så er det godt nok. 

Men det er da ikke godt nok, hvis det er i orden at han kun opfører sig ordentligt én dag om året - hvilket han ikke engang gør :/ 

Lyder som om i har nogle seriøse problemer  

stort 

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Pyt med måneds- og årsdage - det er bare datoer - men hvordan har I det ellers sammen? Du skriver, at han aldrig gider hjælpe til med jeres søn, og hans bemærkning til dig lyder heller ikke særligt kærlig. 

Du må være blevet gravid lige efter, I mødte hinanden. Er han "med" i jeres forhold og familie, eller er det hele gået for stærkt i forhold til hans ønsker og drømme? Det er synd for dig, hvis du bygger nogle forventninger op om mærkedage og opmærksomhed der, hvis det hele i virkeligheden handler om, at du heller ikke i hverdagen har en nærværende kæreste, der virkelig vil dig og jer. 

Vi har det godt sammen når han er glad... Når han er trist sur drikker eller andet så er han anderledes og gider ikke hjælpe til, han gider ik betale sine regninger , jeg har betalt husleje 2 måneder nu fordi han ik har penge ( ja det klart han ok havde penge fordi han købte enmotorcykel uden jeg vidste noget) 

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Hvis han ikke er sød ved dig resten af året, hvorfor skulle han så være det præcis i dag? Kan godt forstå du har forventet dig noget af denne dag, men hvorfor forvente at denne ENE dag på året er god frem for resten af dagene? Det er som om du har tænkt; nå, jamen han er godt nok ikke sød ved mig til daglig, men på vores årsdag er han det sikkert! Og så er det godt nok. 

Men det er da ikke godt nok, hvis det er i orden at han kun opfører sig ordentligt én dag om året - hvilket han ikke engang gør :/ 

Lyder som om i har nogle seriøse problemer  

stort 

JegJrg ved det ikke , havde håbet det også betød noget for ham

Anmeld

21. juli 2012

FrkZier

Kongmulle skriver:

Øh nedtur Er sgu ikke sikker på jeg ville være sammen med ham overhovedet....

er det ikke liiiige voldsomt nok ikke at ville være sammen med sin kæreste og faren til sit barn - "bare" fordi han ikke går ligeså meget op i mærke dage som en selv?

til ts: jeg forstår udemærket godt du bliver pisse ked af det, men husk nu på han er en mand, og han er forskellig fra dig - for ham er det sikkert bare ikke vigtigt, man kan jo altid ønske at han synes det er skide vigtigt osv, men måske du sku fortælle ham hvor vigtigt det faktisk er for DIG og se hvad der sker, og under alle omstændigheder bør han da kunne ytre sine følelser på en lidt mere konstruktiv måde end at sige du er deprimerende at være sammen med!

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Pyt med måneds- og årsdage - det er bare datoer - men hvordan har I det ellers sammen? Du skriver, at han aldrig gider hjælpe til med jeres søn, og hans bemærkning til dig lyder heller ikke særligt kærlig. 

Du må være blevet gravid lige efter, I mødte hinanden. Er han "med" i jeres forhold og familie, eller er det hele gået for stærkt i forhold til hans ønsker og drømme? Det er synd for dig, hvis du bygger nogle forventninger op om mærkedage og opmærksomhed der, hvis det hele i virkeligheden handler om, at du heller ikke i hverdagen har en nærværende kæreste, der virkelig vil dig og jer. 

Vores søn er fØdt 3 måneder for tidligt

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

For mig lyder det som om I ikke har et særlig godt eller sundt forhold overhovedet...! jeg sys I skal få snakket samme og for afstemt nogle forventninger. Også vedr. jeres fælles barn. Det er JERES begges ansvar (så det hedder ikke at han ikke gider "hjælpe" med jeres søn) Man hjælper ikke med sin eget barn. Man er der for sit barn. Punktum!

Det er vigtigt at man i et forhold snakker sammen, bakker hinanden op mm. For mig lyder det lidt til at I lever i hver jeres verden...

Håber I får snakket om det og får løst problemer der nu måtte være.

Tænker at du jo liiige så godt kunne arrangerer en dejlig 1 årsdag lige så vel som han kunne have gjort det. MEN når det så er sagt... kan jeg sagtens sætte mig ind i dine følelser. Man kan blive noget så skuffet. Specielt hvis man i forvejen sys man går og gør alt for at få det hele til at hænge sammen.

Knus herfra!

Det har du ret i... Menhvordan snakker man ned ham når han ikke er til ar snakke med har prøvet mange tusind gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.