Anonym skriver:
Nu havde jeg sådan glædet mig i så lang tid, til vores ÅRSDAG (det var igår) <3 (min kæreste har aldrig givet blomster, månedsgaver eller sagt "tillykke med månedsdag") så håbede at vores 1 års blev til mere og for mig betyder det meget. Men ingen gaver, han ville arbejde sent, han ville i seng kl. 22, ingen godnat kys, ingen sex, faktisk ingen ting, han ville enda ingen gang hjælpe til med vores søn (men vil han alligevel aldrig)... Jeg nævnte vores månedsdag om morgenen men der sagde han bare "ja det godt ik"..
Vi har en søn på 3 mdr.
Øv blev bare så ked af det... Så da han vente ryggen til mig for at sove sagde jeg "tak for en god 1 årsdag" så svarede han "jeg vidste du ville sige det, du er fanme så deprimerende at være sammen med"
Lorte månedsdag... Værste 1 årsdag!

:-(
Jeg ville dælme også blive ked af det hvis jeg fik smidt sådan en i hoved at jeg var deprimerende og være sammen med bare fordi man går op i månedsdag og år.
Jeg har selv været sådan, jeg har heldigvis ikke være så uheldig.. De fyre jeghar været sammen med gennem årene har altid gjort en lille smule ud af månedsdagene..
men efter jeg er blevet mor så er jeg gået væk fra det.. min mand og jeg ved godt dagene er der, men der blir ikke gjort så meget ud af det..
men kan virkelig godt forstå du er ked af det.. 
Men tror virkelig i skal sætte jer ned og snakke om det så der ikke er nogen misforståelser mellem jer..
håber i finder ud af noget..
held og lykke.
Anmeld