Værste 1 årsdag nogen sinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.186 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu havde jeg sådan glædet mig i så lang tid, til vores ÅRSDAG (det var igår) <3 (min kæreste har aldrig givet blomster, månedsgaver eller sagt "tillykke med månedsdag") så håbede at vores 1 års blev til mere og for mig betyder det meget. Men ingen gaver, han ville arbejde sent, han ville i seng  kl. 22, ingen godnat kys, ingen sex, faktisk ingen ting, han ville enda ingen gang hjælpe til med vores søn (men vil han alligevel aldrig)... Jeg nævnte vores månedsdag om morgenen men der sagde han bare "ja det godt ik".. 

Vi har en søn på 3 mdr.

Øv blev bare så ked af det... Så da han vente ryggen til mig for at sove sagde jeg "tak for en god 1 årsdag" så svarede han "jeg vidste du ville sige det, du er fanme så deprimerende at være sammen med"

Lorte månedsdag... Værste 1 årsdag! :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

LR85

Det lyder som om i skal snakke godt og grundigt om jeres forventninger til hinanden. 

Han synes ikke månedsdag og årsdag er vigtig, og du synes det har stor betydning. Det er klart at i begge bliver skuffede og irriterede når i har så forskellige synspunkter. 

Det er naturligt og godt at have hver sine ting mn går op i, men i må snakke om det, så i undgår konflikterne. 

Snak roligt om det og få afstemt hinandens ønsker til honanden og forventninger

Anmeld

21. juli 2012

Michelle88

Kan godt forstå at du har det sådan Nu ved jeg ikke om du har arrangeret noget de andre måneder, men så bare til måske den næste månedssag arrangere noget for ham. I stedet for at forvente noget fra ham. For det kan jo godt være at han ikke vil lave noget til dig på de dage, fordi du forventer det.. Hvis det giver mening

Anmeld

21. juli 2012

Loa

Bare et spørgsmål. I har årsdag og jeres barn er 3 måneder, dvs du blev gravid præcis (stort set) da i fandt sammen?

Nu betyder årsdag og sådan ikke det vilde for mig så jeg havde nok været ligeglad, og hvis din kæreste også har det sådan er det vel svært for ham at arrangere det helt vilde....

Hvorfor betyder lige den dag noget for dig? Vil du ikke hellere have han bare er sød og dejlig hver dag?

Anmeld

21. juli 2012

Mist

Anonym skriver:

Nu havde jeg sådan glædet mig i så lang tid, til vores ÅRSDAG (det var igår) <3 (min kæreste har aldrig givet blomster, månedsgaver eller sagt "tillykke med månedsdag") så håbede at vores 1 års blev til mere og for mig betyder det meget. Men ingen gaver, han ville arbejde sent, han ville i seng  kl. 22, ingen godnat kys, ingen sex, faktisk ingen ting, han ville enda ingen gang hjælpe til med vores søn (men vil han alligevel aldrig)... Jeg nævnte vores månedsdag om morgenen men der sagde han bare "ja det godt ik".. 

Vi har en søn på 3 mdr.

Øv blev bare så ked af det... Så da han vente ryggen til mig for at sove sagde jeg "tak for en god 1 årsdag" så svarede han "jeg vidste du ville sige det, du er fanme så deprimerende at være sammen med"

Jeg ville dælme også blive ked af det hvis jeg fik smidt sådan en i hoved at jeg var deprimerende og være sammen med bare fordi man går op i månedsdag og år. 

Jeg har selv været sådan, jeg har heldigvis ikke være så uheldig.. De fyre jeghar været sammen med gennem årene har altid gjort en lille smule ud af månedsdagene.. 

men efter jeg er blevet mor så er jeg gået væk fra det.. min mand og jeg ved godt dagene er der, men der blir ikke gjort så meget ud af det.. 

men kan virkelig godt forstå du er ked af det..  Men tror virkelig i skal sætte jer ned og snakke om det så der ikke er nogen misforståelser mellem jer.. 

håber i finder ud af noget.. 

held og lykke.

Anmeld

21. juli 2012

Isabella_mor

Ej øv!!! Jeg kan GODT forstå du er ked af det, det havde jeg selv været.  Han ser bok på sådan en dag med anderledes øjne end du gør. Her står du med en masse forventninger og han indfrier ikke en eneste af dem, men har du nogensinde fortalt han dine forventninger til ham omkring sådan en dag??? Har du hørt om han måske også havde nogle forventninger.  

Det er altså en god idé lige at afstemme forventninger til sådan en dag, for det kan være han er lige så skuffet og ked som du er. Og så hjælper det ikke at lege isdronning over for ham som jeg antager du sikkert nu allerede gør.  

Men havde min kæreste været så kold som du skriver her at din kæreste  var over for dig, så havde jeg sgu taget fat i ham og fået snakket med ham.  

Anmeld

21. juli 2012

Maja_4000

ØV Jeg kan godt forstå at du er ked af det ! Det ville jeg også være .. Vi har lige haft 3 årsdag og vi fik passet Caroline og gik ud og spiste .. 

Jeg synes godt man kan "fejre" det

Men jeg synes helt klart I skal tage en snak om hvad I forventer af hinanden !

Kram herfra 

Anmeld

21. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi har en søn på 3 mdr.

Pyt med måneds- og årsdage - det er bare datoer - men hvordan har I det ellers sammen? Du skriver, at han aldrig gider hjælpe til med jeres søn, og hans bemærkning til dig lyder heller ikke særligt kærlig. 

Du må være blevet gravid lige efter, I mødte hinanden. Er han "med" i jeres forhold og familie, eller er det hele gået for stærkt i forhold til hans ønsker og drømme? Det er synd for dig, hvis du bygger nogle forventninger op om mærkedage og opmærksomhed der, hvis det hele i virkeligheden handler om, at du heller ikke i hverdagen har en nærværende kæreste, der virkelig vil dig og jer. 

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Bare et spørgsmål. I har årsdag og jeres barn er 3 måneder, dvs du blev gravid præcis (stort set) da i fandt sammen?

Nu betyder årsdag og sådan ikke det vilde for mig så jeg havde nok været ligeglad, og hvis din kæreste også har det sådan er det vel svært for ham at arrangere det helt vilde....

Hvorfor betyder lige den dag noget for dig? Vil du ikke hellere have han bare er sød og dejlig hver dag?

Vores søn er født 3 måneder for tidligt..

Det betyder noget for mig fordi han ikke er særlig sød ved 

Mig hele tiden og han gider ikke tage sig a vires søn , det sådan hvis han gider men man kan jo ik bare sige "nu gider jeg, nu gider jeg ikke" 

Jeg prøver at få forholdet til at fungere men hver gang går det galt og jeg ser hvilket liv det her er..og får tanken "er det sådan her du vil leve dit liv" (med hensyn til kæresten)

Og tal for svar

Anmeld

21. juli 2012

LR85

Anonym skriver:

Vores søn er født 3 måneder for tidligt..

Det betyder noget for mig fordi han ikke er særlig sød ved 

Mig hele tiden og han gider ikke tage sig a vires søn , det sådan hvis han gider men man kan jo ik bare sige "nu gider jeg, nu gider jeg ikke" 

Jeg prøver at få forholdet til at fungere men hver gang går det galt og jeg ser hvilket liv det her er..og får tanken "er det sådan her du vil leve dit liv" (med hensyn til kæresten)

Og tal for svar

ynes du skal overveje om du overhoved er lykkelig der hvor du er..

det lyder desværre ikke sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.