Må jeg se dit KS ar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

NNL

Kongmulle skriver:

Ville gerne vise dig mit, men det er usynligt, så et billede hjælper ikke meget hehe.

Man kan simpelthen ikke se hvor det var. Men lægen sagde også jeg er en "god heler"

Ej hvor lækkert - håber sådan at mit bliver næsten usynligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

NNL

MommyK skriver:

Jeg har ikke lige et billede af mit ar - men jeg fik PKS i april 10 (ja det er selvf. længe siden) mit er rigtig flot - så også ud som dit i starten, men blev mere hudfarvet efter et års tid +/-

Årh det lyder dejligt - det var lige det jeg håbede at høre

Anmeld

20. juli 2012

NNL

fairlady skriver:

her er det så. Det er lidt bredt, men meget lyst. (den tykke mave skyldes at nummer 2 er på vej om meget snart)

Tak det er da næsten ikke til at se

Og tillykke med kommende nr to - skal du føde almindeligt eller ved kejsersnit igen?

Anmeld

20. juli 2012

fairlady

jeg ved det ikke endnu. Håber på en "alm" fødsel. Skal ind på mandag og scannes for at se om baby ligger med hovedet eller rumpen nedad. Hvis den ligger med rumpen nedad og det ikke lykkes at vende baby, skal jeg have pks.

Anmeld

20. juli 2012

Christina.78

Det er da super flot i forhold til at der er to oveni hinanden. Var faktisk i tvivl om man lavede nr to oveni det første, men det gør man jo så

Ved jeg så heller ikke om det er normalt men ved mig skulle det gå rigtig stærkt anden gang, så de skar bare (tror jeg)

men tak..og mine kejsersnitar viser jo også jeg har været nogte igennem

Anmeld

20. juli 2012

Tulle28

Mit ar ligner dit og er næsten usynligt nu - det er 2,5 år siden jeg fik PKS. Dit er da SUPER flot, når man tænker på det kun er 12 uger siden!

Anmeld

22. juli 2012

NNL

fairlady skriver:

jeg ved det ikke endnu. Håber på en "alm" fødsel. Skal ind på mandag og scannes for at se om baby ligger med hovedet eller rumpen nedad. Hvis den ligger med rumpen nedad og det ikke lykkes at vende baby, skal jeg have pks.

Det var lige præcis det samme for mig!! Han havde måsen ned, og ville absolut ikke vendes rundt. De fik drejet ham lidt, men allerede samme aften kunne jeg mærke at han drejede tilbage, hvilket scanningen efterfølgende også viste... Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

22. juli 2012

NNL

Christina.78 skriver:

Ved jeg så heller ikke om det er normalt men ved mig skulle det gå rigtig stærkt anden gang, så de skar bare (tror jeg)

men tak..og mine kejsersnitar viser jo også jeg har været nogte igennem

Ja lige præcis... Hvert eneste ar på kroppen er en del af ens livshistorie, og indtil videre er det her jo det vigtigste Men det ser altså lidt drabeligt ud når det er mørkt, synes jeg

Anmeld

22. juli 2012

NNL

Tulle28 skriver:

Mit ar ligner dit og er næsten usynligt nu - det er 2,5 år siden jeg fik PKS. Dit er da SUPER flot, når man tænker på det kun er 12 uger siden!

Tak for det Og det var da dejligt at høre, tør ikke håbe på det samme her, men det ville da være fantastisk...

Anmeld

26. juli 2012

Chevro

NNL skriver:

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

Heej

Jeg har problemer med at min mave ikke trækker sig sammen igen Men hvor længe går der egentlig? - mine muskler er stadig slappe, men må jo heller ikke træne endnu.

Vil sige at mit ar jo selvfølgelig er ret nyt, men har efter operationer i hovedet og i ve. ben også ar. Det i hovedet er bare blevet super fint, men dem i benet er lidt grise-stængs agtige! Men farven er i det lille ar blevet lyst hudfarvet og de store ved hoften er lidt mørkere end min egen hud, men det er slet ikke noget jeg ligger mærke til længere - overhovedet!
Når man først har vænnet sig til de er der, og har accepteret at det er sådan det er - så tænker man ikke så meget over resultatet mere (-: først nu da jeg læste dit opslag, så jeg lige på mine ar for at se hvordan de egentlig ser ud Hehe..

Håber det går jer rigtig godt

Knus Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.