Må jeg se dit KS ar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Malthe2010

dit skal nok "forsvinde" med tiden  og ja det er et rigtig flot snit du har fået.

Jeg fik selv akut kejsersnit for 19 md siden, og er fint tilfreds med resultatet. Dog ser det lidt tykkere ud i den ene side, tror det er fordi jeg har overanstrengt det og ikke overholdt det med at taage det forsigtig det første stykke tid  men med en kæreste der brækkede ryggen 1 md. før termin er man jo nødt til at gøre noget, jeg var jo den mest funktionelle

Men således ser mit ar altså ud:

Det er ikke så tydeligt mere aret

!"#¤%&/()=)(/&%¤#"!!!!! den gider ikke vise billedet

IHhh... Nårhh ved ikke hvad jeg så skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Nadia&Daniel

Lidt svært at se på billedet, for mit er næsten væk

Laura kom til verden 25-10-10 så det er snart 21 mdr. siden..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Posey skriver:

!"#¤%&/()=)(/&%¤#"!!!!! den gider ikke vise billedet

IHhh... Nårhh ved ikke hvad jeg så skal gøre

Tak for forsøget i det mindste Det er dejligt at høre du er godt tilfreds nu.Kan godt se at det ikke har været nemt med en kæreste med brækket ryg

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Nadia&Daniel skriver:

Lidt svært at se på billedet, for mit er næsten væk

Laura kom til verden 25-10-10 så det er snart 21 mdr. siden..

Det ser godt nok bare rigtig flot ud Håber mit kan forsvinde ligeså meget

Anmeld

20. juli 2012

Clisolka

NNL skriver:

Tak, det er dejligt at høre de bliver lysere Og det ser da også fint ud - sjovt de lige "vipper opad" i den ene side, det gør mit også...

Haha ja de har godt nok skåret skævt - men jeg kan ikke selv se det - jeg tror de havde drukket af natpotten  Jeg syntes også dit ar er lille i forhold til mit 

Anmeld

20. juli 2012

Christina.78

Her er mit så..det er 3 år gammelt her til marts og lavet oveni det første akutte kejsersnit jeg fik..derfor ikke særlig pænt lavet men det har jo gældt liv eller død, så jeg har lært at leve med det..

Anmeld

20. juli 2012

Kongmulle

NNL skriver:

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

Ville gerne vise dig mit, men det er usynligt, så et billede hjælper ikke meget hehe.

Man kan simpelthen ikke se hvor det var. Men lægen sagde også jeg er en "god heler"

Anmeld

20. juli 2012

A.n.onym.

NNL skriver:

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

Jeg har ikke lige et billede af mit ar - men jeg fik PKS i april 10 (ja det er selvf. længe siden) mit er rigtig flot - så også ud som dit i starten, men blev mere hudfarvet efter et års tid +/-

Anmeld

20. juli 2012

fairlady

fairlady skriver:

mit er heller ikke så flot som dit. Det er 4 år gammelt. Kan evt. ligge et billed ind senere

her er det så. Det er lidt bredt, men meget lyst. (den tykke mave skyldes at nummer 2 er på vej om meget snart)

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Christina.78 skriver:

Her er mit så..det er 3 år gammelt her til marts og lavet oveni det første akutte kejsersnit jeg fik..derfor ikke særlig pænt lavet men det har jo gældt liv eller død, så jeg har lært at leve med det..

Det er da super flot i forhold til at der er to oveni hinanden. Var faktisk i tvivl om man lavede nr to oveni det første, men det gør man jo så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.