Må jeg se dit KS ar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Isabella_mor

jeg kan lige taget et billede af mit lidt senere det er 18 mdr og nogle dage siden jeg fik ks. så der kan du da se hvor stor forskel der er  

det ser lidt underligt ud, men det er bare mærker fra mit tøj.. det strammer lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

NNL

Babymor2010 skriver:

Mit ar ligger på side 1 nederst i denne tråd: 

https://www.baby.dk/debat/157279pi1/kejsersnit/vis-mig-dit-aks-ar.aspx

Det er nu snart 21 mrd. siden jeg fik et akut kejsersnit, og det er blevet en del lysere siden 

Tak, det er dejligt at høre de bliver lysere Og det ser da også fint ud - sjovt de lige "vipper opad" i den ene side, det gør mit også...

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Isabella_mor skriver:

jeg kan lige taget et billede af mit lidt senere det er 18 mdr og nogle dage siden jeg fik ks. så der kan du da se hvor stor forskel der er  

det ser lidt underligt ud, men det er bare mærker fra mit tøj.. det strammer lidt

Det er da næsten ikke til at se Håber mit bliver ligeså neutralt

Tak fordi du ville dele!

Anmeld

20. juli 2012

katrine26

NNL skriver:

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

Kan ik lige selv tage et billede af mit ks, men hold da op hvor er dit flot når det kun er 12 uger siden.

Jeg kan se at mit er lidt mørker en dit, men det er nu nok meget forskelligt for person til person, fik mit lave for snart 2 år siden og kan se det bliver meget lyser, så det skal du nok forvente dit også gør.

Og tillykke med din lille nye.

Katrine26

Anmeld

20. juli 2012

NNL

katrine26 skriver:

Kan ik lige selv tage et billede af mit ks, men hold da op hvor er dit flot når det kun er 12 uger siden.

Jeg kan se at mit er lidt mørker en dit, men det er nu nok meget forskelligt for person til person, fik mit lave for snart 2 år siden og kan se det bliver meget lyser, så det skal du nok forvente dit også gør.

Og tillykke med din lille nye.

Katrine26

Tak skal du have, det er dejligt at høre

Anmeld

20. juli 2012

katrine26

NNL skriver:

Tak, det er dejligt at høre de bliver lysere Og det ser da også fint ud - sjovt de lige "vipper opad" i den ene side, det gør mit også...

mit vipper også lidt opad.

Katrine26

Anmeld

20. juli 2012

NNL

katrine26 skriver:

mit vipper også lidt opad.

Katrine26

Så er der jo nok en god grund til det

Anmeld

20. juli 2012

piap

NNL skriver:

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

ville godt jeg kunne vise dig mitmen det er altså helt væk (til november er det 3 år siden) så på mig kan man slet ikke se at jeg har fået aks

Anmeld

20. juli 2012

NNL

piap skriver:

ville godt jeg kunne vise dig mitmen det er altså helt væk (til november er det 3 år siden) så på mig kan man slet ikke se at jeg har fået aks

Neej, det var da et drømme-scenarie, kan jo kun håbe at jeg selv er lige så heldig

Anmeld

20. juli 2012

Malthe2010

dit skal nok "forsvinde" med tiden  og ja det er et rigtig flot snit du har fået.

Jeg fik selv akut kejsersnit for 19 md siden, og er fint tilfreds med resultatet. Dog ser det lidt tykkere ud i den ene side, tror det er fordi jeg har overanstrengt det og ikke overholdt det med at taage det forsigtig det første stykke tid  men med en kæreste der brækkede ryggen 1 md. før termin er man jo nødt til at gøre noget, jeg var jo den mest funktionelle

Men således ser mit ar altså ud:

Det er ikke så tydeligt mere aret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.