Må jeg se dit KS ar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.538 visninger
39 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

NNL

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

MorDk

Det er da et super flot ar   (Har virkelig set nogle der ikke er kønne) Men sådan er det jo... Jeg har ingen ar da jeg ikke har fået foretaget KS. Men ville lige kommenterer

Anmeld

20. juli 2012

fairlady

mit er heller ikke så flot som dit. Det er 4 år gammelt. Kan evt. ligge et billed ind senere

Anmeld

20. juli 2012

Muhmi

Min svigerinde fik aks for 3½ år siden, hendes ar er bare rigtig pænt nu her, det har samme farve som hendes hud og faktisk ikke særlig synligt... Har set billeder af da hun lige havde fået det, der kunne man godt ikke helt regne ud at det ville blive så flot bagefter

Anmeld

20. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Hold da op, det er da blevet super flot søde.
- Har ikke lige selv erfaringer, men det ved du jo.

Anmeld

20. juli 2012

NNL

MorDk skriver:

Det er da et super flot ar   (Har virkelig set nogle der ikke er kønne) Men sådan er det jo... Jeg har ingen ar da jeg ikke har fået foretaget KS. Men ville lige kommenterer

Ej tak, det var sødt sagt

Min læge siger også det er rigtig flot lavet, men jeg har ikke set andre, så det er lidt svært at sammenligne Er bare nysgerrig efter om farven ændrer sig.

Anmeld

20. juli 2012

NNL

fairlady skriver:

mit er heller ikke så flot som dit. Det er 4 år gammelt. Kan evt. ligge et billed ind senere

Det må du meget gerne - er ret nysgerrig efter om det bliver ved med at være den farve, eller om det "falmer" Har aldrig set et "rigtigt" kejsersnit ar, så kan hverken sammenligne eller skabe nogle forventninger

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Muhmi skriver:

Min svigerinde fik aks for 3½ år siden, hendes ar er bare rigtig pænt nu her, det har samme farve som hendes hud og faktisk ikke særlig synligt... Har set billeder af da hun lige havde fået det, der kunne man godt ikke helt regne ud at det ville blive så flot bagefter

Tusind tak, det er dejligt at høre. Håber også sådan på at det bliver hudfarvet, og så usynligt som muligt, så undgår at få sol på det, og smører det ind i olie om aftenen

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op, det er da blevet super flot søde.
- Har ikke lige selv erfaringer, men det ved du jo.

Tak for det søde Hehe nej, og det håber jeg heller ikke du får!

Anmeld

20. juli 2012

Clisolka

NNL skriver:

Hej de damer

Deter nu 12 uger siden jeg fødte min søn ved planlagt kejsersnit. Arret er blevet meget pænere, men jeg er nysgerrig efter hvor tydeligt det vil være efter lidt længere tid... Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil vise mig et billede af deres arog skrive hvor lang tid det er siden??

Mit ser sådan ud efter 12 uger.

Kram!

Mit ar ligger på side 1 nederst i denne tråd: 

https://www.baby.dk/debat/157279pi1/kejsersnit/vis-mig-dit-aks-ar.aspx

Det er nu snart 21 mrd. siden jeg fik et akut kejsersnit, og det er blevet en del lysere siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.