Min mand synes at vores dreng skal klippes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

fif

Sara. skriver:

Ja min dreng Nor er efterhånden ved at være en stor dreng

Han blev 2 i april og er nu næsten 90 cm og ca.10,5 kg...

Men hans hår er også ved at være lidt langt........... derfor synes far at vi skal tage trimmeren og klippe ham....

Men er det ikke synd? Ved ikke om han kan sidde stille ved en frisør? er bange for at han vil græde sådan det ikke kan lade sig gøre.

Er der nogen herinde der kan anbefale en god frisør i Aarhus?

Ja hvorfor klipper i det ik selv ?  Jeg klipperselv vores pige, og det går ganske fint!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Sara.

fif skriver:

Ja hvorfor klipper i det ik selv ?  Jeg klipperselv vores pige, og det går ganske fint!!!

Jeg kan finde ud af at male, tegne, og alt muligt kreativt, men ikke at klippe. Så det vil jeg ikke begive mig ud i....

Min mor har hele min barndom klippet mig, min bror osv... Men han græder og græder og græder og min mor kan jo ikke lade være med at trøste osv.

Jeg tænker at en frisør er hurtigere og måske ikke tager det så personligt på sig hvis han græder...

Anmeld

20. juli 2012

SS82

Sara. skriver:

Tak for dit svar. Hvad mon dit job er??

Men hans hår trænger til at blive klippet.. selvom jeg godt kan li det...

Kan bare ikke finde ud af hvilken måde der vil være bedst at gøre det på

Ja hvad mon jeg er  Frisør da 

Anmeld

20. juli 2012

Carl-Emil's mor

Sara. skriver:

Ja min dreng Nor er efterhånden ved at være en stor dreng

Han blev 2 i april og er nu næsten 90 cm og ca.10,5 kg...

Men hans hår er også ved at være lidt langt........... derfor synes far at vi skal tage trimmeren og klippe ham....

Men er det ikke synd? Ved ikke om han kan sidde stille ved en frisør? er bange for at han vil græde sådan det ikke kan lade sig gøre.

Er der nogen herinde der kan anbefale en god frisør i Aarhus?

og derfor er jeg lykkelig for IKKE at have en mand at diskutere frisure med ( lige et sidsespring )

Jeg kan ikke udstå helt trimmet i bund/army look til børn ( egentlig heller ikke voksne &nbsp ...

Jeg synes han er tæske lækker med sit lange smukke hår

Håber så meget Carl-Emils helt smukke blonde hår ender ud som Nor's hår for det er så charmerende o

Anmeld

20. juli 2012

Kløver

hvor er han kær, men synes nu også det trænger, kender ingen frisører i århus, men vi brugte en speciel børnetrimmer købt i Imerco, og det gik fint, eneste ulempe var at min søns hår ikke var så kraftigt son dins, men sådan noget baby fe hår, så lagde sig bare ned, så endte meget kort, men vokser heldigvis ud igen, og da vi først havde vænnet os til det, synes vi begge han ikke skal nå at blive så langhåret igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.