Min mand synes at vores dreng skal klippes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Mamalou

Jeg synes slet ikke han skal klippes. Han har da den lækreste frisure. Min basse skal også have "langt" hår, det er så sødt til de små banditter

Vh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

ønskebørn74

Sara. skriver:

Ja min dreng Nor er efterhånden ved at være en stor dreng

Han blev 2 i april og er nu næsten 90 cm og ca.10,5 kg...

Men hans hår er også ved at være lidt langt........... derfor synes far at vi skal tage trimmeren og klippe ham....

Men er det ikke synd? Ved ikke om han kan sidde stille ved en frisør? er bange for at han vil græde sådan det ikke kan lade sig gøre.

Er der nogen herinde der kan anbefale en god frisør i Aarhus?

giver din mand ret.. synes han er ved at se lidt tøset ud..

han er jo en rigtig charmetrold den lille!!!

Anmeld

20. juli 2012

B&J

jeg syntes han skal ha taget de små spidser ellers syntes jeg ikke det skal trimmes...

Anmeld

20. juli 2012

Rikke, Liam & Linus

Årh...jeg synes langt lyst hår på drenge er vildt cute. Desværre har jeg ikke tålmodighed til at lade Liams vokse ud. Synes han ligner en sjuskepeter når det er lidt halvlangt. Så klipper det altid alligevel.

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

Tak for alle jeres svar...

Jeg tror at det ender med at han får klippet spidserne.

Anmeld

20. juli 2012

LinLin

Adam er blevet klippet tre gange hos frisør og en gang med trimmer herhjemme. Han har siddet stille hos frisør men ikke med trimmeren ! Det var sidste gang - og var en dårlig oplevelse for alle + det er for kort til ham, så det bliver helt sikkert frisør næste gang!
han bliver 2 til september...

Anmeld

20. juli 2012

Liva

Hej

Det er jo smag og behag:-) Min dreng har/havde lækre lyse krøller som jeg ikke nænnede at klippe da han var 2 år (til trods for at nogen forvekslede ham med en pige), men af mærkværdige årsager tabte han sit hår??? da han var godt 2; det voksede heldigvis ud igen, men siden har han haft mere drenget hår. Personligt er jeg dog ikke til at det skal være ultrakort, så det er forholdsvis langt og blødt i toppen og kort i siderne og bagi - klipper det selv og det plejer ikke give de store problemer...

Kh Liva

Anmeld

20. juli 2012

Aprilmor11

Sara. skriver:

Ja min dreng Nor er efterhånden ved at være en stor dreng

Han blev 2 i april og er nu næsten 90 cm og ca.10,5 kg...

Men hans hår er også ved at være lidt langt........... derfor synes far at vi skal tage trimmeren og klippe ham....

Men er det ikke synd? Ved ikke om han kan sidde stille ved en frisør? er bange for at han vil græde sådan det ikke kan lade sig gøre.

Er der nogen herinde der kan anbefale en god frisør i Aarhus?

Frisør Morgenhår

Jeg synes nu at det er MEGA charmerende med det lange hår

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Sara. skriver:

Tak for dit svar :-)

Kan godt være jeg bare skal prøve det.... Vil bare være ked af en dreng der ender med kun at være halvt klippet...

hvis drengen ikke vil klippes og man går igang med en hjemmetrimmer... så ender det altså galt!

Held & Lykke med "projektet" *S*

Anmeld

20. juli 2012

Tulle28

Ej det må I ikke! Han ser da SÅ sød ud med det hår:-) Ellers ville jeg gå til frisøren. For Guds skyld ikke trim eren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.