Min mand synes at vores dreng skal klippes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.294 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Sara.

Ja min dreng Nor er efterhånden ved at være en stor dreng

Han blev 2 i april og er nu næsten 90 cm og ca.10,5 kg...

Men hans hår er også ved at være lidt langt........... derfor synes far at vi skal tage trimmeren og klippe ham....

Men er det ikke synd? Ved ikke om han kan sidde stille ved en frisør? er bange for at han vil græde sådan det ikke kan lade sig gøre.

Er der nogen herinde der kan anbefale en god frisør i Aarhus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Sara.

Lige et billede med tørt hår også

Anmeld

20. juli 2012

Malthe2010

Århh han ser kær ud

Men personligt er jeg også mest til nyklippet/trimmet hår. Min lille manse på 1½ år, bliver trimmet en gang om måneden, og med en sun-lolly i hånden og bamse på skærmen, så er det hurtigt overstået

tror man skal gøre det til en "leg," måske tag ham med ned og kig på du bliver klippet, så ser han at det ikke er skadeligt

God fornøjelse med det.

Anmeld

20. juli 2012

SHERO

Altså jeg synes han ser søøøød ud med halvlangt hår..

Jeg klipper selv min søn, for ved han ikke kan sidde stille ved frisøren, så her hjemme forgår det foran computeren med en tegnefilm. Jeg tager trimmeren i siden og klipper toppen længere, eller sætter trimmeren på 2 cm, men synes nu det er sødere med lidt længde så det er kun når vi har travlt.. Så helt karseklippet behøver det ikke være

Anmeld

20. juli 2012

Lunae

Sara. skriver:

Lige et billede med tørt hår også

Det er så sødt! Jeg ville ikke klippe ham

Anmeld

20. juli 2012

PernilleogLouis

Skønt hår syns ik det skal klippes og hvis det skal så ville jeg gå tilfrisætte men jeg er heller ik vild m trimmet hår til børn

Anmeld

20. juli 2012

banditten2011

Sara. skriver:

Ja min dreng Nor er efterhånden ved at være en stor dreng

Han blev 2 i april og er nu næsten 90 cm og ca.10,5 kg...

Men hans hår er også ved at være lidt langt........... derfor synes far at vi skal tage trimmeren og klippe ham....

Men er det ikke synd? Ved ikke om han kan sidde stille ved en frisør? er bange for at han vil græde sådan det ikke kan lade sig gøre.

Er der nogen herinde der kan anbefale en god frisør i Aarhus?

min dreng havde så langt hår da han var 3 måneder så han blir klippet tit og der er ingen problemer..

nu er jeg selv frisør og du er nød til at lade hende tage styringen, evt selv vask håret hjemme fra så det ikk ska vaskes ved frisøren

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

banditten2011 skriver:

min dreng havde så langt hår da han var 3 måneder så han blir klippet tit og der er ingen problemer..

nu er jeg selv frisør og du er nød til at lade hende tage styringen, evt selv vask håret hjemme fra så det ikk ska vaskes ved frisøren

Det havde min datter også... Så hun har været vant til at blive klippet... mest af min mor...

Men min søn kan bare slet ikke li det.... Sidst min mor prøvede græd og græd han.... så til sidst måtte hun stoppe.

Tænker en frisør måske kan gøre det hurtigere? (selvom min mor har klippet min far, min bror og jeg i al den tid jeg kan huske, hun er ret god til det)

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

kicha skriver:

Skønt hår syns ik det skal klippes og hvis det skal så ville jeg gå tilfrisætte men jeg er heller ik vild m trimmet hår til børn

Tak for dit svar :-)

Er bare bange for hvordan han vil reagere og hvad frisøren siger til det....

Anmeld

20. juli 2012

banditten2011

Sara. skriver:

Det havde min datter også... Så hun har været vant til at blive klippet... mest af min mor...

Men min søn kan bare slet ikke li det.... Sidst min mor prøvede græd og græd han.... så til sidst måtte hun stoppe.

Tænker en frisør måske kan gøre det hurtigere? (selvom min mor har klippet min far, min bror og jeg i al den tid jeg kan huske, hun er ret god til det)

altså nogle frisøre er hurtige og nogle har en børnestol med tegnefilm til de små, prøv evt at find sådan en og ha lidt slik, is eller frugt med til ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.