Min mand synes at vores dreng skal klippes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

SS82

Synes han er rigtig kær  Men må indrømme at jeg synes nyklippede drenge er så pænt ( nok lidt farvet af mit job 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Sara.

Lunae skriver:

Det er så sødt! Jeg ville ikke klippe ham

Tak for dit svar :-)

Jeg synes også det er sødt, men det trænger til en klipning... Men Christian synes vi skal tage trimmeren, det synes jeg ikke.

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

Tullen85 skriver:

Altså jeg synes han ser søøøød ud med halvlangt hår..

Jeg klipper selv min søn, for ved han ikke kan sidde stille ved frisøren, så her hjemme forgår det foran computeren med en tegnefilm. Jeg tager trimmeren i siden og klipper toppen længere, eller sætter trimmeren på 2 cm, men synes nu det er sødere med lidt længde så det er kun når vi har travlt.. Så helt karseklippet behøver det ikke være

Min mor har prøvet at klippe ham, foran tvet og med en is i hånden... men han græder og kan slet ikke li det....

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Ja det sys min mand også men jeg bryder mig bare ikke og helt trimmet hår! Sys det er grimt! Der skal være lidt på toppen (strit strit) Jeg vil prøve at gå til frisøren med min søn...så må jeg se hvordan det går...

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

Posey skriver:

Århh han ser kær ud

Men personligt er jeg også mest til nyklippet/trimmet hår. Min lille manse på 1½ år, bliver trimmet en gang om måneden, og med en sun-lolly i hånden og bamse på skærmen, så er det hurtigt overstået

tror man skal gøre det til en "leg," måske tag ham med ned og kig på du bliver klippet, så ser han at det ikke er skadeligt

God fornøjelse med det.

Tak for dit svar:-)

Han har set min mand bruge trimmeren mange gange, og set storesøster blive klippet af mormor...

Mormor har også prøvet at klippe ham, foran tvet og med en is.. men han græder og kan ikke li det :-(

Jeg tænker om det vil være bedre ved en frisør som måske hurtigere kan klippe ham og ikke tænker over at han grædr? mormor synes jo også det er synd og trøster ham... en frisør er alligevel mere distanceret mht. følelser....

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

Slott skriver:

Synes han er rigtig kær  Men må indrømme at jeg synes nyklippede drenge er så pænt ( nok lidt farvet af mit job 

Tak for dit svar. Hvad mon dit job er??

Men hans hår trænger til at blive klippet.. selvom jeg godt kan li det...

Kan bare ikke finde ud af hvilken måde der vil være bedst at gøre det på

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

MorDk skriver:

Ja det sys min mand også men jeg bryder mig bare ikke og helt trimmet hår! Sys det er grimt! Der skal være lidt på toppen (strit strit) Jeg vil prøve at gå til frisøren med min søn...så må jeg se hvordan det går...

Tak for dit svar :-)

Kan godt være jeg bare skal prøve det.... Vil bare være ked af en dreng der ender med kun at være halvt klippet...

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

banditten2011 skriver:

altså nogle frisøre er hurtige og nogle har en børnestol med tegnefilm til de små, prøv evt at find sådan en og ha lidt slik, is eller frugt med til ham 

Ja god ide...

Må prøve at undersøge frisørerne lidt her i Århus området...

Anmeld

20. juli 2012

sarahb

Jeg elsker det langt!
Det er så lækkert og ikke så almindeligt...
Min ældste på 3.5 har langt hår til skuldrene og han elsker det selv og samme gør vi. Der er vildt mange der kommenterer på det fordi det er anderledes og virkelig klæder ham. Den yngste er korthåredes for hans hår egner sig slet ikk til langt, men din søn ser vildt dejlig ud med det lange og jeg ville ikke klippe det hvis jeg var dig!

Anmeld

20. juli 2012

Åh en skøn knægt.. Flotte store øjne!

Meeeen, jeg må nu altså gi farmand ret.. Det bliver lidt tøset, med det lange hår!   

Tror sagtens han kan klarer en frisør.. Der hvor vi kommer med Lisa,  er de super gode til børn, meget rolige, og tager det i børnenes tempo!! Lisa er en pige med ild i måsen, men hun sad musse stille første gang, hun havde godt nok lidt tårer der pressede sig på, kunne man se, men jeg sad med hende på skødet, og det tog frisøren 10min at studse det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.