Hvis i ikke kan stå for killinger - så kig ikke ;) Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Noneother

KittyGirl skriver:

Men det er ikke så sjovt at miste missemor .. men heldigvis var de begyndt at klare sig selv, allerede da de var 5 uger gamle...

Jeg synes det er fantastisk at have killinger

Det egentlig sjovt, når jeg sidder og kigger på det. Vores missemor der døde lignede din missemor, og hendes killinger kunne matche dine næsten 100% Eneste forskel er at vi osse havde en helt sort som nr. 5

.. Jeg synes osse det er helt fantastisk at have killinger, men når de er blevet 12 uger, så er jeg helt bestemt osse klar til at give dem fra mig... Det er lidt af en mundfuld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

morethanperfect

KittyGirl skriver:

Synes liiiiige jeg vil flashe vores killinger herhjemme der nu er 6 uger gamle <3 SÅ Søde...!!

Der skete dog det at jeg fandt missemor kørt over på vejen i lørdags.. så de er moderløse nu..  Men de er heldigvis renlige og spiser fast føde allerede.. så vi giver dem bare lige ekstra kærlig omsorg..

men det er da lidt meget hårdt - mangler hende

NYD Billederne

Arr ja , jeg sku nok ik ha kigget !!

Stakkels missemor 

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

KittyGirl skriver:

Men du kunne ikke lade være.. amen de er for nuller altså!!

Og du skulle endelig kigge forbi og hygge med dem De vil meget gerne kæles med nu hvor de ikke har deres mor længere

Nej, jeg skulle jo lige se hvor store de er blevet efterhånden 

Anmeld

8. august 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
132319 skriver:

Nej, han har prøvet alt og han er bare mega allergisk Håber bare ikke at min datter arver det, det ville være synd.

...Og så er det vist også mest moderen der gerne vil have en 

Åhr ja, dejligt at de har hinanden de små pus  Skal I beholde en af dem?

Du kan evt. prøve at kigge på racen Sibirisk Skovkat, det er noget med at nogle katteallergikere godt kan tåle dem. Du kan prøve at google det De koster nu også en del, men er bare så super flotte.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Åhhhh er forelsket ♥ Ville såååå gerne have en lille Rød kat med blå øjne... *S*

Anmeld

8. august 2012

RiUL

Ej nej nej nej  Hvor er de bare dejlige!

Og stakkels missemor  

Anmeld

8. august 2012

132319

Chrizta skriver:

Du kan evt. prøve at kigge på racen Sibirisk Skovkat, det er noget med at nogle katteallergikere godt kan tåle dem. Du kan prøve at google det De koster nu også en del, men er bare så super flotte.

Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.