Hvis i ikke kan stå for killinger - så kig ikke ;) Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Noneother

Årh hvor er de bare søde! Får selv små uldotter om en 2 ugers tid. De er simpelthen SÅ nuttede.

-men virkelig ærgeligt med missemor. Prøvede lidt af det samme for et par år siden. Hun døde af hjernebetændelse da de var 5-6 uger, men på trods af det blev de nogle af de bedste voksne katte ever. Bare det at de har hinanden, og at de selv kan indtage føde. Det gør en stor del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

pussekat

KittyGirl skriver:

Synes liiiiige jeg vil flashe vores killinger herhjemme der nu er 6 uger gamle <3 SÅ Søde...!!

Der skete dog det at jeg fandt missemor kørt over på vejen i lørdags.. så de er moderløse nu..  Men de er heldigvis renlige og spiser fast føde allerede.. så vi giver dem bare lige ekstra kærlig omsorg..

men det er da lidt meget hårdt - mangler hende

NYD Billederne

hejsa

min mand er forelsker i den rød mis  men vi må kun have et dyr her hvor vi bor og vi her en hund  vil ønske vi kun have 2 dyr her

Anmeld

17. juli 2012

Frk.S

Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge, selvom jeg så absolut IKKE kan stå for killinger.

Hold nu op, hvor er de dejlige. 

Stakkels misse-mor -  - og stakkels killinger der må undvære deres mor for tidligt. Dejligt at i passer godt på dem. 

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

4kløver skriver:

Godt du ikke bor i odense. Så havde jeg hugget den røde og gemt den så manden ikke havde opdaget det.

Hahaha Den var god

Overvejer selv at beholde ham <3

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

Carl-Emil's mor skriver:

jeg er så lykkelig for at du bor LANGT væk fra mig! Har altid troet jeg skulle nyde at folk ikke bor tæt på min er faktisk gennemført lykkelig for du bor så langt væk for ellers så havde mr. langhåret lækkermås fået et hjem her - for pokker!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh hvor er det sødt skrevet Sidder med et stort smil på læben

Han er aaaalt for lækker ja

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

132319 skriver:

Åhr, den er også skøn

Det er ikke hårene men skæl han er allergisk overfor, så det ville desværre ikke gøre en forskel

Øv

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

michelledam skriver:

Nej da er utrolig ked af at høre missemor er blevet kørt over. R.I.P lille missemor.
Men så kan i da heldigvis beholde en af killinger som et minde fra missemor.
Men hold nu op hvor er de bare dejlige. Elsker de billeder hvor de leger. Det er så fantastisk når de skyder ryg på den måde.

ja det var ikke lige det fedeste at gennemgå, for hun betød rigtig meget for os.. Men hun har fået et dejligt hvilested under æbletræet, hvor solen altid falder på når den går ned <3

De er så sjove at se på når de går amok på gulvet, sikke jeg griner altså

og specielt når de hopper sidelæns

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

Noneother skriver:

Årh hvor er de bare søde! Får selv små uldotter om en 2 ugers tid. De er simpelthen SÅ nuttede.

-men virkelig ærgeligt med missemor. Prøvede lidt af det samme for et par år siden. Hun døde af hjernebetændelse da de var 5-6 uger, men på trods af det blev de nogle af de bedste voksne katte ever. Bare det at de har hinanden, og at de selv kan indtage føde. Det gør en stor del.

Men det er ikke så sjovt at miste missemor .. men heldigvis var de begyndt at klare sig selv, allerede da de var 5 uger gamle...

Jeg synes det er fantastisk at have killinger

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

pussekat skriver:

hejsa

min mand er forelsker i den rød mis  men vi må kun have et dyr her hvor vi bor og vi her en hund  vil ønske vi kun have 2 dyr her

Den røde er altså også bare for lækker!! Derfor vi også overvejer at beholde ham

Tæller en kat for et husdyr

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

Frk.S skriver:

Og jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge, selvom jeg så absolut IKKE kan stå for killinger.

Hold nu op, hvor er de dejlige. 

Stakkels misse-mor -  - og stakkels killinger der må undvære deres mor for tidligt. Dejligt at i passer godt på dem. 

Jeg forsøgte da at advare det er killinge charme der vil noget på en del af de billeder

Vi passer rigtig godt på dem, de skal jo få den bedste start her i livet, så de kan blive dejlige katte i nogle nye hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.