Hvis i ikke kan stå for killinger - så kig ikke ;) Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.136 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Ryberg

Synes liiiiige jeg vil flashe vores killinger herhjemme der nu er 6 uger gamle <3 SÅ Søde...!!

Der skete dog det at jeg fandt missemor kørt over på vejen i lørdags.. så de er moderløse nu..  Men de er heldigvis renlige og spiser fast føde allerede.. så vi giver dem bare lige ekstra kærlig omsorg..

men det er da lidt meget hårdt - mangler hende

NYD Billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Janni.

Åhhh dejlige killinger..
R.I.P missemor..

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

KittyGirl skriver:

Synes liiiiige jeg vil flashe vores killinger herhjemme der nu er 6 uger gamle <3 SÅ Søde...!!

Der skete dog det at jeg fandt missemor kørt over på vejen i lørdags.. så de er moderløse nu..  Men de er heldigvis renlige og spiser fast føde allerede.. så vi giver dem bare lige ekstra kærlig omsorg..

NYD Billederne

Jeg vidste at jeg ikke skulle have kigget i tråden!! Nuuuuuuurh hvor er de bare cute - vær du bare glad for at jeg ikke bor i nærheden, så jeg ikke kan komme og hygge med dem 

Jeg er ked af at høre med missemor 

Anmeld

17. juli 2012

MortilElias2010

KittyGirl skriver:

NYD Billederne

Hvem kan stå for killinger - savnerduften af nyfødte killinger og hvor er de billeder af kattene bare bedårende

Det gør mig ondt at missemor ikke er mere 

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

Åhhh hvor er de dog dejlige 

Anmeld

17. juli 2012

132319

Åhhhr hvor er de kære 

Jeg er så træt af at mine børns far ikke kan tåle katte for selvom vi ikke er sammen, ville han stadig reagere på at børnene havde kat -Jeg ville SÅ gerne have en

De gør mig ondt med deres mor, er killingerne på virket af det?

Anmeld

17. juli 2012

Sukkerblomst

Ej, hvor er de søde.... Jeg har forelsket mig i den helt røde mis  

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

Janni. skriver:

Åhhh dejlige killinger..
R.I.P missemor..

De er så dejlige Elsker hver dag med dem

og savner missemor meget

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

Babymor2010 skriver:

Jeg vidste at jeg ikke skulle have kigget i tråden!! Nuuuuuuurh hvor er de bare cute - vær du bare glad for at jeg ikke bor i nærheden, så jeg ikke kan komme og hygge med dem 

Jeg er ked af at høre med missemor 

Men du kunne ikke lade være.. amen de er for nuller altså!!

Og du skulle endelig kigge forbi og hygge med dem De vil meget gerne kæles med nu hvor de ikke har deres mor længere

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

MortilElias2010 skriver:

Hvem kan stå for killinger - savnerduften af nyfødte killinger og hvor er de billeder af kattene bare bedårende

Det gør mig ondt at missemor ikke er mere 

Jeg elsker også at være sammen med dem, og specielt her om aftenen efter Lasse er kommet i seng.. de kravler op af benene på mig for at være sammen med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.