Hvis i ikke kan stå for killinger - så kig ikke ;) Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Ryberg

FrkT skriver:

Åhhh hvor er de dog dejlige 

Taak <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Ryberg

132319 skriver:

Åhhhr hvor er de kære 

Jeg er så træt af at mine børns far ikke kan tåle katte for selvom vi ikke er sammen, ville han stadig reagere på at børnene havde kat -Jeg ville SÅ gerne have en

De gør mig ondt med deres mor, er killingerne på virket af det?

Åh hvor træls Kan han ikke få noget for det? Jeg mener, hvis nu børnene virkelig ville have en

det der er tydeligt at mærke på dem, her efter et par dage, er at de har mere brug for min omsorg.. og nussen.. den sort/hvide ville ikke rigtig snakkes med i weekenden fx.. men idag, kravler den op af benene på mig, bare for at få min opmærksomhed..

Hvor er det godt de har hinanden! og de bliver heller ikke skilt af før de bliver 12 uger.. for de nyder hinandens selskab

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

Sukkerblomst skriver:

Ej, hvor er de søde.... Jeg har forelsket mig i den helt røde mis  

Han er også bare SÅ dejlig, han har fået navnet Laban, og det er ham vi overvejer at beholde, nu hvor mor mis er væk...

Anmeld

17. juli 2012

132319

KittyGirl skriver:

Åh hvor træls Kan han ikke få noget for det? Jeg mener, hvis nu børnene virkelig ville have en

det der er tydeligt at mærke på dem, her efter et par dage, er at de har mere brug for min omsorg.. og nussen.. den sort/hvide ville ikke rigtig snakkes med i weekenden fx.. men idag, kravler den op af benene på mig, bare for at få min opmærksomhed..

Hvor er det godt de har hinanden! og de bliver heller ikke skilt af før de bliver 12 uger.. for de nyder hinandens selskab

Nej, han har prøvet alt og han er bare mega allergisk Håber bare ikke at min datter arver det, det ville være synd.

...Og så er det vist også mest moderen der gerne vil have en 

Åhr ja, dejligt at de har hinanden de små pus  Skal I beholde en af dem?

Anmeld

17. juli 2012

Ryberg

132319 skriver:

Nej, han har prøvet alt og han er bare mega allergisk Håber bare ikke at min datter arver det, det ville være synd.

...Og så er det vist også mest moderen der gerne vil have en 

Åhr ja, dejligt at de har hinanden de små pus  Skal I beholde en af dem?

vi overvejer at beholde den store røde... Laban..

Men stadig under overvejelse

den lille beige, er solgt allerede, den har så vild en personlighed.. det er helt vildt.. har aldrig oplevet noget ved et dyr i så lille en alder....

Du kan vel altid skaffe dig en siameser? Den har jo ingen hår han kan få allergi over

Anmeld

17. juli 2012

4kløver

Godt du ikke bor i odense. Så havde jeg hugget den røde og gemt den så manden ikke havde opdaget det.

Anmeld

17. juli 2012

Muhmi

KittyGirl skriver:

Synes liiiiige jeg vil flashe vores killinger herhjemme der nu er 6 uger gamle <3 SÅ Søde...!!

Der skete dog det at jeg fandt missemor kørt over på vejen i lørdags.. så de er moderløse nu..  Men de er heldigvis renlige og spiser fast føde allerede.. så vi giver dem bare lige ekstra kærlig omsorg..

men det er da lidt meget hårdt - mangler hende

NYD Billederne

Hvor er de dejlige og nuttede...

Stakkels missemor....

Anmeld

17. juli 2012

Carl-Emil's mor

KittyGirl skriver:

Synes liiiiige jeg vil flashe vores killinger herhjemme der nu er 6 uger gamle <3 SÅ Søde...!!

Der skete dog det at jeg fandt missemor kørt over på vejen i lørdags.. så de er moderløse nu..  Men de er heldigvis renlige og spiser fast føde allerede.. så vi giver dem bare lige ekstra kærlig omsorg..

men det er da lidt meget hårdt - mangler hende

NYD Billederne

jeg er så lykkelig for at du bor LANGT væk fra mig! Har altid troet jeg skulle nyde at folk ikke bor tæt på min er faktisk gennemført lykkelig for du bor så langt væk for ellers så havde mr. langhåret lækkermås fået et hjem her - for pokker!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. juli 2012

132319

KittyGirl skriver:

vi overvejer at beholde den store røde... Laban..

Men stadig under overvejelse

den lille beige, er solgt allerede, den har så vild en personlighed.. det er helt vildt.. har aldrig oplevet noget ved et dyr i så lille en alder....

Du kan vel altid skaffe dig en siameser? Den har jo ingen hår han kan få allergi over

Åhr, den er også skøn

Det er ikke hårene men skæl han er allergisk overfor, så det ville desværre ikke gøre en forskel

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

Nej da er utrolig ked af at høre missemor er blevet kørt over. R.I.P lille missemor.
Men så kan i da heldigvis beholde en af killinger som et minde fra missemor.
Men hold nu op hvor er de bare dejlige. Elsker de billeder hvor de leger. Det er så fantastisk når de skyder ryg på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.