Falsk positiv... hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

har svært ved begge dele.. har sjællent ægløsning.. men er ret sikker på at jeg havde det i sidste uge... så nu må vi se.. lægen sagde jo også at chancerne er større lige efter..

jeg har hver gang jeg var gravid haft det på fornemmelsen allerede lige efter æget må have sat sig fast.. min krop reagerer kraftigt på HCG..

bliver spænende...   og så SKAL den blive derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Kris89

Lotus86 skriver:

Jeg er nu ret sikker på den er god nok, jeg giver ikke en dyt for "falsk positiv".

Der kommer kun 2 streger på en test hvis man har hcg i blodet, desværre kan man jo godt risikere, at ægget ikke sætter sig fast (bio) og så vil testen jo kort efter være negativ igen - lad os ikke håbe det sker i jeres tilfælde Men lige meget hvad, så tør jeg godt at tro på, at du er gravid

tusind tak  har indtil nu heller ikke givet noget for falsk positiv, men bliver jo helt i tvivl når det er egen krop...

har heldigvis ikke oplevet bio... har aldrig stået med positiv test som blev negativ kort tid efter (mistede 9+3 sidst)

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

KakaoDrik skriver:

Cyberhug 

Held og lykkeeeee 

Tusind tak

kommer opdate i morgen når jeg har testet igen

Anmeld

17. juli 2012

Lotus86

Kris89 skriver:

tusind tak  har indtil nu heller ikke givet noget for falsk positiv, men bliver jo helt i tvivl når det er egen krop...

har heldigvis ikke oplevet bio... har aldrig stået med positiv test som blev negativ kort tid efter (mistede 9+3 sidst)

Kan godt forstå du bliver usikker, især når i har prøvet så længe, men nogle gange skal man jo være heldig ik

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

Lotus86 skriver:

Kan godt forstå du bliver usikker, især når i har prøvet så længe, men nogle gange skal man jo være heldig ik

regenr egentlig med at få brev fra sygehus i morgen eller torsdag til indvendig scanning.. kunne være SÅÅÅ fedt at ringe derind og sige IKKE NØDVENDIGT

har bare været sååå  træt hele dagen, det er jeg så ikke mere  

Anmeld

17. juli 2012

Lotus86

Altså hvis du får sådan en indkaldelse, så ville jeg da takke ja, hvis du er gravid, så er det da ekstra bonus at få lov at se på scanning, at den er god nok

Anmeld

17. juli 2012

Miss Church

Jeg tror skam at den er positiv 

Glæder mig til en update

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Miss Church skriver:

Jeg tror skam at den er positiv 

Glæder mig til en update

os mig....

Anmeld

18. juli 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er positiv. 

Hvad ang. din progesteron blodprøve,skal du ikke tænke mere over den,for den er taget på et helt forkert tidspunkt.

Skal man kunne se i blodprøven om man har haft ÆL,SKAL den tage 7 dage efter ÆL,det er først der progesteron er steget,og der med kan afsløre om man har haft ÆL,så der er sgu ikke noget at sige til,at blodprøven var lav,når du enten lige havde haft ÆL,eller havde et pr. dage senere. 

Aflæsningstiden på langt de fleste test er 5-10 minutter.

Anmeld

18. juli 2012

Kris89

Lille update..

Der var en ekstra streg her til morgen. Meget svag, men kunne se den.

Når jeg får fri køber jeg digital og så skal der nok komme update igen...

Ih hvor jeg håber den er Der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.