Falsk positiv... hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Kris89

MosterA skriver:

Dette er bestemt ikke for at være negativ, men nok mere for at forberede dig på at den måske ikke er positiv i morgen.

Når det er mere end 3 min siden du har taget testen kan den godt vise positiv uden at være det. Det er derfor der stå på pakkerne at man ikke må regne med redsultatet efter den anviste tid.

Så med mindre du tager bad der kun tager 3 min ville jeg være lidt forsigtig med at håbe for meget.

Krydser alt hvad jeg kan for at den er positiv i morgen!!! 

Tak for svar

jeg ved håbet er meget spinkelt... jeg tog egentlig kun testen for at blive bekræftiget i at den var negativ.. og alle negative test jeg har taget til nu er forbleven negative, derfor tænkte jeg at jeg godt kunne tage et bad og så ville den stadig være negativ når jeg var færdig...

det var den bare ikke...   plejer også at have cyklus på 33-39 dage, så alt for tidlig... og i følge læge havde jeg ikke haft ÆL på dag 16...

så den BURDE være negativ... HÅBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

Det er 13 mdr. siden SA... så den har været negativ længe...

Er meget ked af at høre det skulle ramme jer IGEN!

ja ok.. så er det væk.. tror altså den er god nok.. så skal den bare udvikle sig..

vi mistede d. 30. 6. og blødte kun få dage, da det hele var kommet ud under den voldsomme SA jeg havde.. og har en fornemmelse af at være gravid igen.. tidligt.... men det kan jo stadig være HCG fra det mistede barn.. men da jeg testede en ug efter var den 100% negativ..

så nu må vi se..

Anmeld

17. juli 2012

KakaoDrik

Jeg kan sagtens se 2 streger 

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

ja ok.. så er det væk.. tror altså den er god nok.. så skal den bare udvikle sig..

vi mistede d. 30. 6. og blødte kun få dage, da det hele var kommet ud under den voldsomme SA jeg havde.. og har en fornemmelse af at være gravid igen.. tidligt.... men det kan jo stadig være HCG fra det mistede barn.. men da jeg testede en ug efter var den 100% negativ..

så nu må vi se..

har du fornemmelsen af at være gravid nu? (er lidt tungnem idag )

plejer du at have let ved at blive gravid og så mister du eller hvordan er det det er? kan ikk helt huske

håber den er der, kan bare næsten ikke passe

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

KakaoDrik skriver:

Jeg kan sagtens se 2 streger 

den er positiv... problemet er bare at den har lagt for længe og har tisset lidt rigeligt på den

erfaring med falsk positiv??

Anmeld

17. juli 2012

KakaoDrik

Kris89 skriver:

den er positiv... problemet er bare at den har lagt for længe og har tisset lidt rigeligt på den

erfaring med falsk positiv??

Jeg har erfarring.  Der er jo farve i stregen,det er ikke bare en skyggestreg 

Jeg har endda med vilje haft tisset direte i vinduet på testen,kommet opvaskemiddel på den og lagt den på en raditaor. Hvis der ikke var Hcg så var den negatov ligegyldig hvad jeg gjorde for at påvirke resultatet. Hvis du vil være HELT sikker så få din kæreste til at tisse på en test og lad den ligge lige så længe som den på billedet. Så kan man da ikke gå forkert i byen 

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

KakaoDrik skriver:

Jeg har erfarring.  Der er jo farve i stregen,det er ikke bare en skyggestreg 

Jeg har endda med vilje haft tisset direte i vinduet på testen,kommet opvaskemiddel på den og lagt den på en raditaor. Hvis der ikke var Hcg så var den negatov ligegyldig hvad jeg gjorde for at påvirke resultatet. Hvis du vil være HELT sikker så få din kæreste til at tisse på en test og lad den ligge lige så længe som den på billedet. Så kan man da ikke gå forkert i byen 

uhh... er virkelig ked af du sidder bagved en skærm... ellers havde du fået den største krammer Det var jo lige det jeg ville høre

jeg har nemlig ALDRIG oplevet fask positiv før... lige meget om det har lagt en uge i skraldespanden har den være negativ når jeg fiskede den op igen....

der er nemlig farve i den... det er IKKE en skyggestreg.

IHHH nu vil jeg skynde mig i seng så jeg kan komme op og teste

Anmeld

17. juli 2012

ønskebørn74

har du fornemmelsen af at være gravid nu? (er lidt tungnem idag )

plejer du at have let ved at blive gravid og så mister du eller hvordan er det det er? kan ikk helt huske

håber den er der, kan bare næsten ikke passe

har svært ved begge dele.. har sjællent ægløsning.. men er ret sikker på at jeg havde det i sidste uge... så nu må vi se.. lægen sagde jo også at chancerne er større lige efter..

jeg har hver gang jeg var gravid haft det på fornemmelsen allerede lige efter æget må have sat sig fast.. min krop reagerer kraftigt på HCG..

Anmeld

17. juli 2012

KakaoDrik

Cyberhug 

Held og lykkeeeee 

Anmeld

17. juli 2012

Lotus86

Jeg er nu ret sikker på den er god nok, jeg giver ikke en dyt for "falsk positiv".

Der kommer kun 2 streger på en test hvis man har hcg i blodet, desværre kan man jo godt risikere, at ægget ikke sætter sig fast (bio) og så vil testen jo kort efter være negativ igen - lad os ikke håbe det sker i jeres tilfælde Men lige meget hvad, så tør jeg godt at tro på, at du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.