Falsk positiv... hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kris89 skriver:

problemet er jo, at jeg tissede lidt for meget på den og den lagde lidt for længe  

ved godt man ikke kan stole på dem over tid, men har aldrig fået en negativ test der så blev positiv efter tid??

ihh hvor er jeg forvirret...  håber SÅÅÅÅ meget, er bare sååå bange for at blive alvorligt skuffet i morgen når jeg tager ny test...

Tag en ny test i morgen - vi er her allesammen for enten at juble eller græde med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

biledet er taget md tlf. ved ikke hvordan jeg slår blitz fra...

problemet er jo bare at jeg jo ikke kan være gravid nu... altså  teorien...

hvis jeg på dag 16 i cyklus kun var på dag 3 i følge blodprøver for LH... så burde jeg jo slet ikke have haft ÆL på dag 16 og er jo kun på dag 28 nu...

det er bare helt skævt det her... IHH kan slet ikke vente til jeg vågner i morgen jeg kan få testet med morgenurin hvor jeg ikke rammer ved siden af og hvor jeg holder øje med den i forhold til tiden...

er bare bange for at blive enormt skuffet...

de fleste tester jo positivt før tid.. og en graviditetstest er kun positiv hvis der er HCG og det dannes af moderkagen..

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

rikkeregnbue skriver:

Tag en ny test i morgen - vi er her allesammen for enten at juble eller græde med dig

Tusind tak  betyder bare alt for mig at jeg har denne side... har ikke engang turde sige til manden at den var positiv her til aften...

jeg har været så langt nede i dag (flere jeg kender der lige har født de dejligste børn) så ville egentlig bare teste for at jeg kunne holde op med at bilde mig selv ind jeg var gravid...

at den så er positiv gør mig da ikk mindre forvirret...

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

de fleste tester jo positivt før tid.. og en graviditetstest er kun positiv hvis der er HCG og det dannes af moderkagen..

Det er også det.. kan ikke helt forstå ordet falsk positiv, for enten er der HCG eller ikke...

og det er jo ikke bare en skyggestreg, der er farve i den...

IHHHHHHH HÅBER  Kan det virkelig passe her 1 mdr. efter SA at det lykkedes, nu hvor jeg går og venter på brev fra sygehus om indvendig scanning.

Anmeld

17. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

Det er også det.. kan ikke helt forstå ordet falsk positiv, for enten er der HCG eller ikke...

og det er jo ikke bare en skyggestreg, der er farve i den...

IHHHHHHH HÅBER  Kan det virkelig passe her 1 mdr. efter SA at det lykkedes, nu hvor jeg går og venter på brev fra sygehus om indvendig scanning.

ok.. har lige selv været igennem en SA og fik at vide at teste kan være positive længe efter.. men bliver den mørkere er den jo god nok..

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

ok.. har lige selv været igennem en SA og fik at vide at teste kan være positive længe efter.. men bliver den mørkere er den jo god nok..

Det er 13 mdr. siden SA... så den har været negativ længe...

Er meget ked af at høre det skulle ramme jer IGEN!

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

glemte vidst 3 tallet... 13 mdr...

Anmeld

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kris89 skriver:

Tusind tak  betyder bare alt for mig at jeg har denne side... har ikke engang turde sige til manden at den var positiv her til aften...

jeg har været så langt nede i dag (flere jeg kender der lige har født de dejligste børn) så ville egentlig bare teste for at jeg kunne holde op med at bilde mig selv ind jeg var gravid...

at den så er positiv gør mig da ikk mindre forvirret...

Nej, det kan jeg godt forestille mig!  Du skriver bare hvis du får brug for at snakke/skrive. Jeg lytter gerne.

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

rikkeregnbue skriver:

Nej, det kan jeg godt forestille mig!  Du skriver bare hvis du får brug for at snakke/skrive. Jeg lytter gerne.

tusind tak

Anmeld

17. juli 2012

MosterA

Dette er bestemt ikke for at være negativ, men nok mere for at forberede dig på at den måske ikke er positiv i morgen.

Når det er mere end 3 min siden du har taget testen kan den godt vise positiv uden at være det. Det er derfor der stå på pakkerne at man ikke må regne med redsultatet efter den anviste tid.

Så med mindre du tager bad der kun tager 3 min ville jeg være lidt forsigtig med at håbe for meget.

Krydser alt hvad jeg kan for at den er positiv i morgen!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.