Falsk positiv... hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Kris89

Åh håber virkelig nogen vil svare...

tog idag en test (på dag 28, men plejer at have 35 dage cyklus.)

tissede lidt ved siden af og tror den lagde lige godt 5 min, men den var POSITIV. svag streg, men kunne let ses i strakt arm...

har før fisket en test op af skraldespanden, men aldrig er de blevet positive efter tid...

hvad er risikoen for at det er falsk?

men på dag 16 i cyklus fik jeg taget blodprøve og der mente lægen i forhold til ÆL hormonet var jeg kun på dag 3.. så det kan vel bare slet ikke passe??? tager en test igen i morgen tidlig...

den forvirrede, som kun tog en test for at hun holdte op med at drømme at de ømme bryster var et godt tegn.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

Åh håber virkelig nogen vil svare...

tog idag en test (på dag 28, men plejer at have 35 dage cyklus.)

tissede lidt ved siden af og tror den lagde lige godt 5 min, men den var POSITIV. svag streg, men kunne let ses i strakt arm...

har før fisket en test op af skraldespanden, men aldrig er de blevet positive efter tid...

hvad er risikoen for at det er falsk?

men på dag 16 i cyklus fik jeg taget blodprøve og der mente lægen i forhold til ÆL hormonet var jeg kun på dag 3.. så det kan vel bare slet ikke passe??? tager en test igen i morgen tidlig...

den forvirrede, som kun tog en test for at hun holdte op med at drømme at de ømme bryster var et godt tegn.....

lig et billede ind søde.. og er stregen kommet indenfor tid??

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

jamen ingen tvivl om at den er postiv... altså der er en ekstra streg (så svag jeg ikke kan fange den på billede), men kan se den i strakt arm og der er farve i...

jeg tog testen og gik herefter i bad... så er ikke helt sikker på hvor længe den har lagt, har bare aldrig oplevet at den blev positiv efter tid hvis først negativ...

IHH hvor er jeg forvirret, når nu lægen sagde at jeg på cyklus dag 16 mente jeg hormon mæssigt kun var på dag 3...

ville jo bare have tankerne lidt på afstand med en negativ test... derfor ville jeg bare ta en og så når jeg havde været i bad se den var negativ så jeg kunne fåp lidt ro igen

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

har prøvet at tage billede og redigere så man kan se det bedst muligt. men som sagt MEGET svagt...

men plejer jo også at have cyklus på 35 dage, så det er jo en uge for tidlig, medmindre cyklus pludselig er "normal"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2012

Leonora

Her

Jeg kan bestemt godt se den selvom den er svag, men jeg synes godt at kunne se garve i den og det er jo et super godt tegn.

Den ligner min på test dag og jeg tog en clear blue som sagde gravid. Måske du sku prøve sådan en

Knus og go aften

Anmeld

17. juli 2012

blomst84

Den test er positiv  Specielt hvis den er taget en uge før tid..... Jeg tør godt sige TILLYKKE 

Anmeld

17. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

har prøvet at tage billede og redigere så man kan se det bedst muligt. men som sagt MEGET svagt...

men plejer jo også at have cyklus på 35 dage, så det er jo en uge for tidlig, medmindre cyklus pludselig er "normal"

jeg kan sagtens se det på det nederste billede og hvis jeg vipper skærmen på den øverste..

prøv at tage et billede uden blitz.. tror så er den der..

Anmeld

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kan se stregen på begge billeder

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

jeg kan sagtens se det på det nederste billede og hvis jeg vipper skærmen på den øverste..

prøv at tage et billede uden blitz.. tror så er den der..

biledet er taget md tlf. ved ikke hvordan jeg slår blitz fra...

problemet er jo bare at jeg jo ikke kan være gravid nu... altså  teorien...

hvis jeg på dag 16 i cyklus kun var på dag 3 i følge blodprøver for LH... så burde jeg jo slet ikke have haft ÆL på dag 16 og er jo kun på dag 28 nu...

det er bare helt skævt det her... IHH kan slet ikke vente til jeg vågner i morgen jeg kan få testet med morgenurin hvor jeg ikke rammer ved siden af og hvor jeg holder øje med den i forhold til tiden...

er bare bange for at blive enormt skuffet...

Anmeld

17. juli 2012

Kris89

rikkeregnbue skriver:

Jeg kan se stregen på begge billeder

problemet er jo, at jeg tissede lidt for meget på den og den lagde lidt for længe  

ved godt man ikke kan stole på dem over tid, men har aldrig fået en negativ test der så blev positiv efter tid??

ihh hvor er jeg forvirret...  håber SÅÅÅÅ meget, er bare sååå bange for at blive alvorligt skuffet i morgen når jeg tager ny test...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.