Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Hej alle sammen...

Et par af mine veninder og jeg kom til at sidde og tale om mænd vi godt kan lide(både kendte og ikke kendte) og på et tidspunkt kom snakken ind på aldersforskel da en af dem kom med kommentaren "du jo næsten pædofil" fordi en af de andre sagde hvilken stjerne hun er vild med - og vi kunne bestemt ikke blive enige om hvor grænsen går hvis fyren er kendt og ikke kendt....

Hvilken aldersgrænse vil I mene vi skulle holde os indenfor?...

Åh, det skal vel lige nævnes at vi alle er født i løbet af 1988

Kærlighed har ingen alder.. ;-) 

Jeg selv er sammen med en på 29. Og jeg er 20.. Vi har været sammen i en del år efterhånden, og vi Har været igennem alt Det sladder osv der kan forgå.. Men vi Har holdt sammen gennem alting, og vi elsker hinanden.. ;-) Men jeg tror det har meget at gøre med hvor moden man er,  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Enig 

Det kan godt være, man siger sådan og sådan, men hvis først kærligheden har ramt sååå...

Anmeld

18. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Dustmuz skriver:

kan godt se din pointe.
jeg ville nok hælde til et nej, men hvis det rent faktisk er kærlighed imellem dem, så vil jeg ikke stå i vejen for dem..
men ville nok råde dem til at tænke sig om

En pige på 14 år forstår ikke hvad kærliged er.

Anmeld

18. juli 2012

-Sigrid-

mor:) skriver:

En pige på 14 år forstår ikke hvad kærliged er.

Jeg er mor nu og gift, så jeg vil mene jeg ved hvad kærlighed er lige så meget som alle andre herinde.

Jeg var lige blevet 14 da jeg forelskede mig i min eks. Efter et stykke tid begyndte jeg at elske ham - rigtig elske, ligesom jeg gør med min mand og jeg var endnu mere forelsket.

Jeg syntes godt nok det var en generaliserende udmelding at komme med.

TS; Så længe fyren kan få den op at stå uden hjælp er det vist okay for jer, måske en som ikke er helt uvillig til at få et barn mere? Og nedad så skal I når I ikke er SÅ gamle endnu ikke være så bekymrede, syntes jeg ikke

Anmeld

18. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
-Sigrid- skriver:

Jeg er mor nu og gift, så jeg vil mene jeg ved hvad kærlighed er lige så meget som alle andre herinde.

Jeg var lige blevet 14 da jeg forelskede mig i min eks. Efter et stykke tid begyndte jeg at elske ham - rigtig elske, ligesom jeg gør med min mand og jeg var endnu mere forelsket.

Jeg syntes godt nok det var en generaliserende udmelding at komme med.

TS; Så længe fyren kan få den op at stå uden hjælp er det vist okay for jer, måske en som ikke er helt uvillig til at få et barn mere? Og nedad så skal I når I ikke er SÅ gamle endnu ikke være så bekymrede, syntes jeg ikke

det gider jeg ikke engang at svare på.

Anmeld

18. juli 2012

-Sigrid-

mor:) skriver:

det gider jeg ikke engang at svare på.

Det syntes jeg egentlig lyder rigtig godt

Anmeld

18. juli 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Det kan godt være, man siger sådan og sådan, men hvis først kærligheden har ramt sååå...

Lige præcis - så er der ikke så meget at gøre, hvis først amor har ramt med en pil 

Anmeld

18. juli 2012

pvejsen

Tja, jeg er 8 år ældre end min mand - og vi har snart sølvbryllup

Anmeld

19. juli 2012

Monski

chael skriver:

Ha ha, så må jeg minimum date en på 20,5 år

Det er en genial regel 

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

pvejsen skriver:

Tja, jeg er 8 år ældre end min mand - og vi har snart sølvbryllup

Jeg regner dog ikke med der er nogen af os der har nogen chance for at blive gift med dem... desværre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.