Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

emsaroto

JEg har lige oprettet et ano indlæg omkring en fyr jeg har mødt ...

Det er 14 år og 1 dags aldersforskel på os. Og jeg er helt skudt i ham! Og han er helt skudt i mig! 

Jeg vil ikke råde til noget, for jeg har nu selv oplevet at der ingen alder er for kærlighed. Men før jeg mødte A ville jeg aldrig drømme om at skulle ud med en over 30 .. 
Jeg er 21 og A 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

TNBC

VIPpigen skriver:

Øhh... Hvad skrev du om?? Bliver helt tabt i sådan noget...

at hvis manden er 9år yngre er han kuvøseguf

Anmeld

16. juli 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Det er et band der hedder B.A.P.....

http://www.youtube.com/watch?v=eBSaX3jvyEc&feature=g-user-u

http://www.youtube.com/watch?v=hlOdbs1_FmQ&list=PLBFBC18E5344FADF4&index=10&feature=plpp_video

Hmm, kender dem ikke... Så meget følger jeg med nu åbenbart.... Hehe.

Men tjaa, hvad ville man selv være bekendt

Jeg syntes det er op til en selv, så længe du ikke krænker nogen, eller er under den seksuelle lavalder...

Anmeld

16. juli 2012

VIPpigen

Yurie skriver:

at hvis manden er 9år yngre er han kuvøseguf

Det er det bestemt for deres vedkommende... Men snakker vi om at de er ældre, og indforstået i det, så hvorfor ikke...

Jeg tager sq hatten af for både jennifer, og kæresten at de tør...

Ingen ser skævt når forholdet er den anden vej, og manden er ældste, hvorfor så her...

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

fra korea?
De er

22

22

19

18

17 '

15

så det kommer jo an på hvem af dem det er 

ah.... vi er begge ret vilde med Zelo, den yngste, FOR HANS TALENT....

Men jeg synes at Youngjae og Yongguk er ret lækre mens min veninde bedre kan lide Jongup og Himchan.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2012

TNBC

VIPpigen skriver:

Det er det bestemt for deres vedkommende... Men snakker vi om at de er ældre, og indforstået i det, så hvorfor ikke...

Jeg tager sq hatten af for både jennifer, og kæresten at de tør...

Ingen ser skævt når forholdet er den anden vej, og manden er ældste, hvorfor så her...

men 9år? 

Kuvøseguf mener jeg er ligesom hugh hefner og hans piger

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg må nok heller lige tilføje at Yongguk og Himchan er 22, Daehyun 19, Youngjae 18, Jongup 17 og Zelo næsten 16......

Anmeld

16. juli 2012

VIPpigen

Yurie skriver:

H

men 9år? 

Kuvøseguf mener jeg er ligesom hugh hefner og hans piger

Helt enig... Hans tøser er kun lige flyttet hjemmefra mor og far, og skal prøve at stå på egne ben...

Men en aldersforskel på feks 20 - 30 år, det rører mig ikke... Selvfølgelig hvis alderen er passende på andre måder... En på 13-14 skal ikke være sammen med en på feks 40... Men en på 30 ser jeg ikke noget problem i er sammen med en på 55... Stillet op i grove træk...

Anmeld

16. juli 2012

frkanonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen...

Et par af mine veninder og jeg kom til at sidde og tale om mænd vi godt kan lide(både kendte og ikke kendte) og på et tidspunkt kom snakken ind på aldersforskel da en af dem kom med kommentaren "du jo næsten pædofil" fordi en af de andre sagde hvilken stjerne hun er vild med - og vi kunne bestemt ikke blive enige om hvor grænsen går hvis fyren er kendt og ikke kendt....

Hvilken aldersgrænse vil I mene vi skulle holde os indenfor?...

Åh, det skal vel lige nævnes at vi alle er født i løbet af 1988

det er vel en smagssag. nogen kvinder kan bedst lide mænd der er yngre end sig selv, andre kvinder vil have dem lige gamle som sig selv og nogle ønsker dem ændre end sig selv.

min kæreste er præcis otte måneder ældre end mig, jeg er fra 8. september og han er fra 8. januar. egentlig ville jeg helst, han var et år eller to ældre end mig, men han er moden nok af sin alder, så jeg kan sagtens leve med, der kun er otte måneder mellem os. jeg vil aldrig kunne drømme om, at være sammen med en fyr, der er yngre end mig selv. ikke engang, hvis han var fra den 9. september, og dermed kun en dag yngre end mig. jeg vil helst have en fyr der er nogle år ældre end mig. dog ikke ældre end 8-10 år!

Anmeld

16. juli 2012

chael

Monski skriver:

gylden regel - divider jeres alder med to og så læg 7 år til, der går grænsen  

Ha ha, så må jeg minimum date en på 20,5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.