Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

TNBC

VIPpigen skriver:

Helt enig... Hans tøser er kun lige flyttet hjemmefra mor og far, og skal prøve at stå på egne ben...

Men en aldersforskel på feks 20 - 30 år, det rører mig ikke... Selvfølgelig hvis alderen er passende på andre måder... En på 13-14 skal ikke være sammen med en på feks 40... Men en på 30 ser jeg ikke noget problem i er sammen med en på 55... Stillet op i grove træk...

præcis

folk skal bare blande sig udenom andre folks kærlighedsliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

VIPpigen

Yurie skriver:

præcis

folk skal bare blande sig udenom andre folks kærlighedsliv

Enig.... Lyder som om du selv har været der...

Nogen har ondt i røven over at manden herhjemme er 2 1/2 år yngre end jeg... Men jeg ser ikke problemet. Jeg har aldrig haft det så godt sammen med en, og så kan folk bare pakke fordomme væk...

Anmeld

17. juli 2012

TNBC

VIPpigen skriver:

Enig.... Lyder som om du selv har været der...

Nogen har ondt i røven over at manden herhjemme er 2 1/2 år yngre end jeg... Men jeg ser ikke problemet. Jeg har aldrig haft det så godt sammen med en, og så kan folk bare pakke fordomme væk...

Nej ik på den måde. 

Men jeg er bare træt af medierne.. Uhh han er 9år yngre end hende.. Har de ikke mere spænnende at skrive om?

Anmeld

17. juli 2012

VIPpigen

Yurie skriver:

J

Nej ik på den måde. 

Men jeg er bare træt af medierne.. Uhh han er 9år yngre end hende.. Har de ikke mere spænnende at skrive om?

Jeg sidder bare og smågriner når jeg læser om alt det aldershalløj... Jeg ser ikke rigtig problemerne når det ikke er kriminelt... Men jeg syntes det er vammelt med sådan en som hugh hefner.... Men de bestemmer selv tøserne, det er bare nemt med en suggerdaddy som ham.... Hehe

Anmeld

17. juli 2012

TNBC

VIPpigen skriver:

Jeg sidder bare og smågriner når jeg læser om alt det aldershalløj... Jeg ser ikke rigtig problemerne når det ikke er kriminelt... Men jeg syntes det er vammelt med sådan en som hugh hefner.... Men de bestemmer selv tøserne, det er bare nemt med en suggerdaddy som ham.... Hehe

jeg sad og læste det i går og sagde: Nej helt ærligt.. 

Men det med hugh hefner? Alt for vammelt

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu er der mange der har svaret på alderen hvis han er yngre end os... men hvad hvis vi gik den anden vej?.... Altså at han var ældre end os...

Anmeld

17. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
frkanonym skriver:

det er vel en smagssag. nogen kvinder kan bedst lide mænd der er yngre end sig selv, andre kvinder vil have dem lige gamle som sig selv og nogle ønsker dem ændre end sig selv.

min kæreste er præcis otte måneder ældre end mig, jeg er fra 8. september og han er fra 8. januar. egentlig ville jeg helst, han var et år eller to ældre end mig, men han er moden nok af sin alder, så jeg kan sagtens leve med, der kun er otte måneder mellem os. jeg vil aldrig kunne drømme om, at være sammen med en fyr, der er yngre end mig selv. ikke engang, hvis han var fra den 9. september, og dermed kun en dag yngre end mig. jeg vil helst have en fyr der er nogle år ældre end mig. dog ikke ældre end 8-10 år!

Hvor sjovt.
Hvis jeg skulle have en mand igen, ville jeg helst have en, der var yngre. Hvis de skal være ældre bliver de pludselig så gamle
Min søns far var/er også yngre end mig - dog kun 7 mdr

Anmeld

17. juli 2012

frkanonym

PT skriver:

Hvor sjovt.
Hvis jeg skulle have en mand igen, ville jeg helst have en, der var yngre. Hvis de skal være ældre bliver de pludselig så gamle
Min søns far var/er også yngre end mig - dog kun 7 mdr

hehe, sådan er vi jo forskellige allesammen

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Den slags er umuligt at sætte i kasser

Enig 

Anmeld

17. juli 2012

Fenja09

Jeg synes aldersforskellen er fuldstændig lige meget, så længe begge er voksne mennesker. Så nej, synes ikke at en teenager på 15 år skal date en mand på 40 år. Derudover er jeg ikke selv til meget yngre fyre og ej heller meget ældre mænd. Min kæreste er 3 år ældre end mig, så vi er ret jævnalderende og det passer mig ganske fint.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.