Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Dustmuz

Yurie skriver:

så hvis en 14-15årig og en 44-45årig forelsker sig er det okay?

Jeg er enig i dit ordsprog men det kommer an på hvor ung den yngste er  

kan godt se din pointe.
jeg ville nok hælde til et nej, men hvis det rent faktisk er kærlighed imellem dem, så vil jeg ikke stå i vejen for dem..
men ville nok råde dem til at tænke sig om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Tja... Hun sagde at hun godt kunne lide tre af dem for deres talent, men den ene af dem var "vildt lækker"....

Når vi bare snakker hotte fyrer, så herre gud... Justin er da bestemt ikke grim, og spørger du datteren min på 20 måneder, så laver han god musik... Så en musik video for ikke så længe siden af de der one direktion, og de er da kun teenagere, men heller ikke grimme... Min papsøster på 14 får hjertebanken over dem, og falder i svimer... Jeg syntes bare de er nogen pokkers kønne knægte... Og den anden vej op... Ham Richard Gere..... Uhh, han er altså en flot mand...

Så altså bare fordi de er nogen lækre drenge er det jo ikke ens betydende at det er en du vil hoppe på.

Her den anden dag feks så jeg en dreng først i teenagealderen, og min tanke da jeg så ham var bare "han er satme køn, og skal nok knuse mange pigehjerter" men jeg er altså ikke pædofil af den grund, jeg havde ikke lyst til at hoppe på ham

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Når vi bare snakker hotte fyrer, så herre gud... Justin er da bestemt ikke grim, og spørger du datteren min på 20 måneder, så laver han god musik... Så en musik video for ikke så længe siden af de der one direktion, og de er da kun teenagere, men heller ikke grimme... Min papsøster på 14 får hjertebanken over dem, og falder i svimer... Jeg syntes bare de er nogen pokkers kønne knægte... Og den anden vej op... Ham Richard Gere..... Uhh, han er altså en flot mand...

Så altså bare fordi de er nogen lækre drenge er det jo ikke ens betydende at det er en du vil hoppe på.

Her den anden dag feks så jeg en dreng først i teenagealderen, og min tanke da jeg så ham var bare "han er satme køn, og skal nok knuse mange pigehjerter" men jeg er altså ikke pædofil af den grund, jeg havde ikke lyst til at hoppe på ham

Nu var det godt nok "vildt lækker" som i "vildt lækker - ham ville jeg ikke have noget imod at score".....

Anmeld

16. juli 2012

TNBC

Dustmuz skriver:

kan godt se din pointe.
jeg ville nok hælde til et nej, men hvis det rent faktisk er kærlighed imellem dem, så vil jeg ikke stå i vejen for dem..
men ville nok råde dem til at tænke sig om

han skal bare være over 15 ellers er det jo ulovligt.

men så er der jo også at lavalderen er højere i udlandet. 21 vil være i et uovligt forhold til en 17årig

men jeg sætter heller ikke grænse på kærligheden, men det gør medierne

er du sammen med en 9år yngre mand er det kuvøseguf..

Anmeld

16. juli 2012

Dustmuz

Yurie skriver:

han skal bare være over 15 ellers er det jo ulovligt.

men så er der jo også at lavalderen er højere i udlandet. 21 vil være i et uovligt forhold til en 17årig

men jeg sætter heller ikke grænse på kærligheden, men det gør medierne

er du sammen med en 9år yngre mand er det kuvøseguf..

Det gør de..
og medierne "fordrejer" ofte sandheden eller krisen for at gøre den mere spændene

Anmeld

16. juli 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Nu var det godt nok "vildt lækker" som i "vildt lækker - ham ville jeg ikke have noget imod at score".....

Haha... Læste faktisk lige at jennifer lopez har en der er 23 år yngre end hende selv... Så i følge de kendte skal hun bare vente et par år, så er det jo cool nok....

Må vi lige høre hvem den der kuvøseguf er??

Anmeld

16. juli 2012

TNBC

VIPpigen skriver:

Haha... Læste faktisk lige at jennifer lopez har en der er 23 år yngre end hende selv... Så i følge de kendte skal hun bare vente et par år, så er det jo cool nok....

Den jeg skrev om?

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det er et band der hedder B.A.P.....

http://www.youtube.com/watch?v=eBSaX3jvyEc&feature=g-user-u

http://www.youtube.com/watch?v=hlOdbs1_FmQ&list=PLBFBC18E5344FADF4&index=10&feature=plpp_video

Anmeld

16. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Det er et band der hedder B.A.P.....

http://www.youtube.com/watch?v=eBSaX3jvyEc&feature=g-user-u

http://www.youtube.com/watch?v=hlOdbs1_FmQ&list=PLBFBC18E5344FADF4&index=10&feature=plpp_video

fra korea?
De er

22

22

19

18

17 '

15

så det kommer jo an på hvem af dem det er 

Anmeld

16. juli 2012

VIPpigen

Yurie skriver:

Den jeg skrev om?

Øhh... Hvad skrev du om?? Bliver helt tabt i sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.