Silas 16 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

jamen lige nu er han jo på KH og han er i praktik hos hjemmeplejen han elsker det han syntes det er et super job... og han er ved at få 1års erfaring så han kan få en høj elevløn når han skal på skole så jeg håber han kommer ind

Åh fedt! Endnu en mandlig ssh, dét kan jeg li'. Jeg er jo selv uddannet ssh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Åh fedt! Endnu en mandlig ssh, dét kan jeg li'. Jeg er jo selv uddannet ssh.

ej hvor dejligt det er ikke lige et job for mig det er over det private at skulle vaske dem og give dem ble osv på men jeg tager virkelig hatten af for jer der gør det og især min kæreste han elsker det job og han er så god til at snakke osv... og jeg er så stolt af ham

Anmeld

15. juli 2012

ledermus

Janni. skriver:

Synes det er lidt tid siden i har set billeder af min dreng som ikke er så lille mere.. 

Han er endelig begyndt at fatte interesse for at gå med gåvognen. Troede aldrig han skulle komme så langt. 

Der ud over snakker han en del russisk og få danske ord. Lige i tiden siger han meget "gøøøøøøh". Tror vi har leget for meget kuk kuk her i huset. 

Og så er han begyndt at nynne.. Hvilken melodi det er, skal være usagt men sødt lyder det nu. 

Hmm ja, og tænderne vælter frem, så der er fremgang på alle punkter. 

Silas har en "fast" pligt hverdag. Han hjælper med at smide affaldsposerne ud, og glemmer vi at han vil hjælpe, så får vi skam at høre for det. Sikke hysterisk han kan blive. 

Livet er nu skønt..!!  

Smider et mindre billedespam til jer, nyd synet, det gør jeg hver dag. 

Skøn skøn dreng du har dig 

Har en i samme alder herhjemme og synes bare der sker så meget med dem hele tiden i den alder 

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

ej hvor dejligt det er ikke lige et job for mig det er over det private at skulle vaske dem og give dem ble osv på men jeg tager virkelig hatten af for jer der gør det og især min kæreste han elsker det job og han er så god til at snakke osv... og jeg er så stolt af ham

Det eneste minus ved jobbet/faget er tiden. Ihhh jeg hader at alting går op i økonomi og tid.
Jeg har også svært ved nogen ting indenfor jobbet, men man er jo prof. når man arbejder så det er på med handsken og lav opgaven.

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

ledermus skriver:

Skøn skøn dreng du har dig 

Har en i samme alder herhjemme og synes bare der sker så meget med dem hele tiden i den alder 

1000 tak.
Ja det er en vidunderlig alder. Elsker alt dét der sker for tiden.

Anmeld

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Det eneste minus ved jobbet/faget er tiden. Ihhh jeg hader at alting går op i økonomi og tid.
Jeg har også svært ved nogen ting indenfor jobbet, men man er jo prof. når man arbejder så det er på med handsken og lav opgaven.

jaaa det hader min kæreste også han hader tiden men ja han kan virkelig godt lig jobbet så han tager det sure med det søde...

men jaaa i er sku seje

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

jaaa det hader min kæreste også han hader tiden men ja han kan virkelig godt lig jobbet så han tager det sure med det søde...

men jaaa i er sku seje

nemlig, det sure med det søde.

Nu er det sengetid. Skal op kl. 5 gaaab Hader faktisk dagvagter men det er dét der fungerer i forhold til aftenvagter. Elsker aftenvagter men vil aldrig se silas med de vagter.

Nattevagter ville være sagen, men det er jeg for ung til..

Anmeld

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

nemlig, det sure med det søde.

Nu er det sengetid. Skal op kl. 5 gaaab Hader faktisk dagvagter men det er dét der fungerer i forhold til aftenvagter. Elsker aftenvagter men vil aldrig se silas med de vagter.

Nattevagter ville være sagen, men det er jeg for ung til..

puhhh det lyder hårdt.. heldig vis møder brian kl 07 og har fri kl 15 så det er super tider.... men han cykler også ud til folk så god motion får han også

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

puhhh det lyder hårdt.. heldig vis møder brian kl 07 og har fri kl 15 så det er super tider.... men han cykler også ud til folk så god motion får han også

Jeg møder også kl 7 men har 1 times kørsel til arbejdet. Og skal lige nå at vågne inden jeg skal ud af døren.

Anmeld

16. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Jeg møder også kl 7 men har 1 times kørsel til arbejdet. Og skal lige nå at vågne inden jeg skal ud af døren.

åhh gu da jeg ville se sådan her ud om morgen så jeg tror slet ikke jeg kan leve kl 5 hihihihihihi

eller jo det kan jeg nu nok har selv prøvet det men hold op sengen kalte altså også bare kl 20-20.30 hos migg så hihihi ellers kan jeg jo slet ikke hænge sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.