Silas 16 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

jamen han er bare så DEJLIG <3

han er sådan en smuk dreng ja han er....

Tak tak, ja han er nemlig dejlig. Elsker ham overalt på jorden, trods et lidt heftigt temperament til tider.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Tak tak, ja han er nemlig dejlig. Elsker ham overalt på jorden, trods et lidt heftigt temperament til tider.  

hihihihihihi mon ikke det ligger til dem tror også vi har opdaget den lille sure dreng her hjemme ind i mellem

men gud hvor jeg dog også elsker min dreng

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

hihihihihihi mon ikke det ligger til dem tror også vi har opdaget den lille sure dreng her hjemme ind i mellem

men gud hvor jeg dog også elsker min dreng

Du har også en rigtig dejlig dreng. En skam du bor så langt væk, er sikke på at ham og Silas ville komme godt ud af det sammen.

Anmeld

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Du har også en rigtig dejlig dreng. En skam du bor så langt væk, er sikke på at ham og Silas ville komme godt ud af det sammen.

jaa det er jeg også bare sååå ked af det kunne være super hyggeligt og tror rigtig de to kunne lave mange ulykker sammen

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

jaa det er jeg også bare sååå ked af det kunne være super hyggeligt og tror rigtig de to kunne lave mange ulykker sammen

Du må endelig sige til hvis i kommer til vores område, såsom legoland eller givskud zoo/løvepark. Så kunne vi måske arrangere noget sammen. Det kunne være rigtig hyggeligt.

Anmeld

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Du må endelig sige til hvis i kommer til vores område, såsom legoland eller givskud zoo/løvepark. Så kunne vi måske arrangere noget sammen. Det kunne være rigtig hyggeligt.

jaaa det skal jeg love så vil jeg helt sikkert sætte en dag af til jer  det kunne være så super hyggeligt

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

jaaa det skal jeg love så vil jeg helt sikkert sætte en dag af til jer  det kunne være så super hyggeligt

Og skulle i få brug for en overnatning så kan vi sikkert også finde ud af det. Huset er stort, så her er nok af plads. Haven er også dejlig stor og indhegnet så ungerne kan få brændt noget krudt af sammen.

Anmeld

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

Og skulle i få brug for en overnatning så kan vi sikkert også finde ud af det. Huset er stort, så her er nok af plads. Haven er også dejlig stor og indhegnet så ungerne kan få brændt noget krudt af sammen.

jamen så er der jo slet ikke noget af klage over  håber kæresten kan komme igang med den uddannelse så vi kan få råd til en bil så kunne vi nemt tage afsted

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

B&J skriver:

jamen så er der jo slet ikke noget af klage over  håber kæresten kan komme igang med den uddannelse så vi kan få råd til en bil så kunne vi nemt tage afsted

for at han snart kommer igang. Så vi kan mødes.
Hvad vil han gerne igang med?

Anmeld

15. juli 2012

B&J

Janni. skriver:

for at han snart kommer igang. Så vi kan mødes.
Hvad vil han gerne igang med?

jamen lige nu er han jo på KH og han er i praktik hos hjemmeplejen han elsker det han syntes det er et super job... og han er ved at få 1års erfaring så han kan få en høj elevløn når han skal på skole så jeg håber han kommer ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.