Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes det er lidt tid siden i har set billeder af min dreng som ikke er så lille mere..
Han er endelig begyndt at fatte interesse for at gå med gåvognen. Troede aldrig han skulle komme så langt.
Der ud over snakker han en del russisk og få danske ord. Lige i tiden siger han meget "gøøøøøøh". Tror vi har leget for meget kuk kuk her i huset.
Og så er han begyndt at nynne.. Hvilken melodi det er, skal være usagt men sødt lyder det nu.
Hmm ja, og tænderne vælter frem, så der er fremgang på alle punkter.
Silas har en "fast" pligt hverdag. Han hjælper med at smide affaldsposerne ud, og glemmer vi at han vil hjælpe, så får vi skam at høre for det. Sikke hysterisk han kan blive.
Livet er nu skønt..!!
Smider et mindre billedespam til jer, nyd synet, det gør jeg hver dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækker lækker fyr!!
emsaroto skriver: Lækker lækker fyr!!
Tak
Tauf skriver: Ej hvor er han sød:-)Dejligt han er begyndt at gå meget med gå vogn. Tro Dp stadig ikke på det??
Ej hvor er han sød:-)Dejligt han er begyndt at gå meget med gå vogn. Tro Dp stadig ikke på det??
Tak min ven.
Det ved jeg ikke, Silas har holdt sommerferie 1 uge nu. Og har stadig 3 mere, der skal holdes, så han hygger med farmand imens jeg arbejder.
Janni. skriver: Tak min ven. Det ved jeg ikke, Silas har holdt sommerferie 1 uge nu. Og har stadig 3 mere, der skal holdes, så han hygger med farmand imens jeg arbejder.
Tauf skriver: Dejligt:-) Her hjemme tro vi snart Elias giver slip fra gåvognen. Han siger også Bøhhh meget. Og han siger også ja og på rigtig tidspunkter:-)
Dejligt:-) Her hjemme tro vi snart Elias giver slip fra gåvognen. Han siger også Bøhhh meget. Og han siger også ja og på rigtig tidspunkter:-)
Silas er også god til at sige ja og nej. Rammer nogen gange de rigtige tidspunkter, det kommer lidt an på hvilket svar vi vel ønsker ikke?
Han er da bare for lækker!
Nettemor skriver: Nårrrh hvor er han en rigtig lækkermås! Og hvor er han dygtig!! Eeeeelsker billed nr 1!
Nårrrh hvor er han en rigtig lækkermås! Og hvor er han dygtig!! Eeeeelsker billed nr 1!
Billede nr 1 var det syn der mødte mig efter hans middagslur idag, så jeg skyndte mig ind efter mobilen. Det var et billede værd.
Jeg ved ikke hvor lang han er, men han er ved at være så lang at barnevognen er for kort, og håret kører imod kanten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128