Silas 16 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Nettemor

Janni. skriver:

Billede nr 1 var det syn der mødte mig efter hans middagslur idag, så jeg skyndte mig ind efter mobilen. Det var et billede værd. 

Jeg ved ikke hvor lang han er, men han er ved at være så lang at barnevognen er for kort, og håret kører imod kanten. 

Øv så er det snart ved at være slut med lure i barnevognen... Kan han ikke komme en smule længere ned i bunden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Han er da bare for lækker!

Mange tak. 

Anmeld

14. juli 2012

Janni.

Nettemor skriver:

Øv så er det snart ved at være slut med lure i barnevognen... Kan han ikke komme en smule længere ned i bunden?

Niks, han fylder den godt ud. Dagplejen er også ved at snakke om at han skal til at sove indendøre snart. 

Vi bruger vores egen barnevogn i dagplejen. Det har vi det bedst med. 

Anmeld

14. juli 2012

Nettemor

Janni. skriver:

Niks, han fylder den godt ud. Dagplejen er også ved at snakke om at han skal til at sove indendøre snart. 

Vi bruger vores egen barnevogn i dagplejen. Det har vi det bedst med. 

Hvis du gerne vil at han fortsætter med at sove i barnevogn så kunne en løsning jo være at anskaffe en brugt tvilling barnevogn Så kan han ligge på skrå.. Det gjorde min svigerinde nemlig med hendes knægt.. Han blev også hurtig for lang..

Anmeld

14. juli 2012

Janni.

Nettemor skriver:

Hvis du gerne vil at han fortsætter med at sove i barnevogn så kunne en løsning jo være at anskaffe en brugt tvilling barnevogn Så kan han ligge på skrå.. Det gjorde min svigerinde nemlig med hendes knægt.. Han blev også hurtig for lang..

det vil jeg da helt klart overveje. Og snakker med min kæreste om det. 1000 tak for rådet. 

Anmeld

14. juli 2012

Nettemor

Janni. skriver:

det vil jeg da helt klart overveje. Og snakker med min kæreste om det. 1000 tak for rådet. 

Var så lidt da

Og man kan sige at hvis I bare skal på en dagstur så kan han også godt ligge i den almindelige... For en enkelt dag.. Men hvis han bliver for lang til den så er det træls hvis det er hver dag..

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

Nettemor skriver:

Var så lidt da

Og man kan sige at hvis I bare skal på en dagstur så kan han også godt ligge i den almindelige... For en enkelt dag.. Men hvis han bliver for lang til den så er det træls hvis det er hver dag..

ja nemlig. En god løsning. Det vil vi ihvert fald kigge nærmere på.

Anmeld

15. juli 2012

Pige2009

Skønne knægt

Anmeld

15. juli 2012

B&J

jamen han er bare så DEJLIG <3

han er sådan en smuk dreng ja han er....

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

Baagøe skriver:

Skønne knægt

Tak, det er han nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.