godt opkald fra klinikken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Hm måske jeg skal finde tid til at starte op med hjælpen igen, altså mod pcos, da jeg uanset hvad jeg spiser ikke kommer ned i vægt kun op, og efter fødsel, er min hud gået helt amok, eneste tidspunkter min pcos har haft det "fint" har været under graviditet.

Har de ikke andre midler til at afhjælpe, fik her at vide p-piller var det bedste, men hang ikke sammen med ønsket om graviditet

Håber godt nok snart det lykkedes for jer. Har de nogen forklaring på hvorfor du aborterer når det endelig lykkedes. Det er så uretfærdigt

kan hvirkelig anbefale dig at prøve Victozaen.. det er meget bedre end metformin.. jeg har tabt mig 1½kg på 1½ uge nu.. uden at gøre noget.. det regulerer også apentiten og de cravings vi PCO`ere har..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

kan hvirkelig anbefale dig at prøve Victozaen.. det er meget bedre end metformin.. jeg har tabt mig 1½kg på 1½ uge nu.. uden at gøre noget.. det regulerer også apentiten og de cravings vi PCO`ere har..

Nu nåede jeg ikke metformin så længe, men gjorde ikke rigtig noget, så kunne forhøre om det andet

Inden jeg blev gravid med Daniel, kæmpede jeg i træningscenter, hvor jeg dyrkede motion, samtidig, gennem centeret var jeg på kursus i vægttab, og fik gennem dem pulvermad lidt som Nupo bare andet mærke, og fik deres min. som var på 1200 kal, trods det tabte jeg mig stort set ikke, men holdte dog vægten men meget arbejde for ingen gevinst, og spiser jeg alm sundt, stiger min vægt langsomt, også selvom mængderne er små og jeg nogle gange netop pga blodsukkeret kan være svært at få de rigtige mængder, noget du også kender til ?

Anmeld

16. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Nu nåede jeg ikke metformin så længe, men gjorde ikke rigtig noget, så kunne forhøre om det andet

Inden jeg blev gravid med Daniel, kæmpede jeg i træningscenter, hvor jeg dyrkede motion, samtidig, gennem centeret var jeg på kursus i vægttab, og fik gennem dem pulvermad lidt som Nupo bare andet mærke, og fik deres min. som var på 1200 kal, trods det tabte jeg mig stort set ikke, men holdte dog vægten men meget arbejde for ingen gevinst, og spiser jeg alm sundt, stiger min vægt langsomt, også selvom mængderne er små og jeg nogle gange netop pga blodsukkeret kan være svært at få de rigtige mængder, noget du også kender til ?

ja kender det for godt.. der er kun en kur jeg taber mig på...

DuKan heder den.. og der må man æde.. og den er god til PCO´ere..

smed 2-3kg om ugen..

Anmeld

17. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

aa

ja kender det for godt.. der er kun en kur jeg taber mig på...

DuKan heder den.. og der må man æde.. og den er god til PCO´ere..

smed 2-3kg om ugen..

Er det en bog man køber eller hvordan?

Har selv haft stor held, med south beach kuren som den eneste, men efter min pcos åbenbart gennem årene er blevet værre, går blodsukkeret helt amok, og fik det ofte dårligt flere gange om dagen Og måtte til sidst stoppe

Anmeld

17. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Er det en bog man køber eller hvordan?

Har selv haft stor held, med south beach kuren som den eneste, men efter min pcos åbenbart gennem årene er blevet værre, går blodsukkeret helt amok, og fik det ofte dårligt flere gange om dagen Og måtte til sidst stoppe

du kan læse om den her søde...

http://dukanslankekur.dk/faser-i-dukan-slanke-kuren/

Anmeld

17. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

du kan læse om den her søde...

http://dukanslankekur.dk/faser-i-dukan-slanke-kuren/

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.