godt opkald fra klinikken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Muhmi

Hepper alt hvad jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Hepper alt hvad jeg kan

1000 tak søde!!!

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

håber jeg også!!!

hvordan går det i rugeriet???

Det går stille og roligt

Vi har så meget at se til herhjemme, så jeg tænker egentlig ikke så meget over det
Jeg har haft nogle små niv, og lidt kvalme i dag, men det kan lige så godt bare være hormonerne der driller. Vi håber

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Det går stille og roligt

Vi har så meget at se til herhjemme, så jeg tænker egentlig ikke så meget over det
Jeg har haft nogle små niv, og lidt kvalme i dag, men det kan lige så godt bare være hormonerne der driller. Vi håber

uhhhh... håber det sådan for jer!!!

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

uhhhh... håber det sådan for jer!!!

Anmeld

16. juli 2012

fnuggi

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!

hvordan går det hos jer???

det går stille og rolig jeg skal i lang og starter på næsespray her den 20 så må vi se hvad der sker 

Anmeld

16. juli 2012

Kløver

Dejligt at høre har blodsukker påvirkning af pco?

Anmeld

16. juli 2012

ønskebørn74

fnuggi skriver:

det går stille og rolig jeg skal i lang og starter på næsespray her den 20 så må vi se hvad der sker 

uuuuuhhhhh, hvor spændende!!!!

held og lykke med det hele!!!!!!!!

Anmeld

16. juli 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Dejligt at høre har blodsukker påvirkning af pco?

Ja... for PCOS kommer af insulinresistens..

Så man danner alt for meget insulin, som danner mandlige kønshormoner og kroppen danner ikke nok kvindelige..

Victoza gør kroppen følsom for insulinen og sænker dermed dannelsen af det.. Men den forkerte dosis, kan sænke blodsukkeret el. hæve det.. Så det er en ballancegang..

Det er derfor mange kan spise sig ud af PCO...

Dette er bare ikke en mulighed hos mig.. Jeg har SVÆR PCOS og kan mildne det med kosten.. Men ikke nok til at få børn..

Anmeld

16. juli 2012

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Ja... for PCOS kommer af insulinresistens..

Så man danner alt for meget insulin, som danner mandlige kønshormoner og kroppen danner ikke nok kvindelige..

Victoza gør kroppen følsom for insulinen og sænker dermed dannelsen af det.. Men den forkerte dosis, kan sænke blodsukkeret el. hæve det.. Så det er en ballancegang..

Det er derfor mange kan spise sig ud af PCO...

Dette er bare ikke en mulighed hos mig.. Jeg har SVÆR PCOS og kan mildne det med kosten.. Men ikke nok til at få børn..

Hm måske jeg skal finde tid til at starte op med hjælpen igen, altså mod pcos, da jeg uanset hvad jeg spiser ikke kommer ned i vægt kun op, og efter fødsel, er min hud gået helt amok, eneste tidspunkter min pcos har haft det "fint" har været under graviditet.

Har de ikke andre midler til at afhjælpe, fik her at vide p-piller var det bedste, men hang ikke sammen med ønsket om graviditet

Håber godt nok snart det lykkedes for jer. Har de nogen forklaring på hvorfor du aborterer når det endelig lykkedes. Det er så uretfærdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.