godt opkald fra klinikken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

der kan man se hvor forskellige vi er..

jeg laver mange æg på 225enh.. gonal - f

vi er i det offentlige endnu..

vi har 1 friskt forsøg og 3æg på frys..

Ja det er sjovt som kroppe er forskellige! Kan godt forstå, at det kan være svært for dem, at målrette deres behandling, når vi alle er forskellige =) men mine æggestokke synes åbenbart at være lidt ældre end mine 32 år... ikke et hit, men det kan jeg jo ikke ændre på! Og så jeg for, at det også var fordi min krop var så meget i ubalance sidst, at der ikke var nogle af æggene der udviklede sig korrekt. Nu går jeg til akupunktur og satser på, at det er en god hjælp for kroppen

Men hvor er det fedt for jer, at I stadig har et frisk forsøg og hele 3 æg på frys! Skal l igang med det friske forsøg til januar eller hvordan?

Jeg har ikke helt styr på, hvad forskellen er på de forskellige hormoner, om det bare er et spørgsmål om, hvilken type den pågældende læge bedst kan lide at arbejde med, eller om det handler om, hvordan det passer til ens krop... Jeg har endometriose, så det er det de behandler ud fra, og måske de bare har bedst erfaring med menopur på sådan nogle som mig =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Ja det er sjovt som kroppe er forskellige! Kan godt forstå, at det kan være svært for dem, at målrette deres behandling, når vi alle er forskellige =) men mine æggestokke synes åbenbart at være lidt ældre end mine 32 år... ikke et hit, men det kan jeg jo ikke ændre på! Og så jeg for, at det også var fordi min krop var så meget i ubalance sidst, at der ikke var nogle af æggene der udviklede sig korrekt. Nu går jeg til akupunktur og satser på, at det er en god hjælp for kroppen

Men hvor er det fedt for jer, at I stadig har et frisk forsøg og hele 3 æg på frys! Skal l igang med det friske forsøg til januar eller hvordan?

Jeg har ikke helt styr på, hvad forskellen er på de forskellige hormoner, om det bare er et spørgsmål om, hvilken type den pågældende læge bedst kan lide at arbejde med, eller om det handler om, hvordan det passer til ens krop... Jeg har endometriose, så det er det de behandler ud fra, og måske de bare har bedst erfaring med menopur på sådan nogle som mig =)

der er forskel på hvad der bruges ud fra hvad man fejler..

vi tager det friske forsøg først.. har så en del æg at arbejde med..

vi har i de 2 forsøg hvor de fandt opskriften til min krop..

1. 11 æg ud, alle modne.. 8 perfekte æg efter dyrkning.. fik lagt 2 op og 6 på frys..

2. 13 æg ud en del umodne.. 7 perfekte æg efter modning.. fik lagt 2 op og 5 på frys..

Anmeld

15. juli 2012

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

der er forskel på hvad der bruges ud fra hvad man fejler..

vi tager det friske forsøg først.. har så en del æg at arbejde med..

vi har i de 2 forsøg hvor de fandt opskriften til min krop..

1. 11 æg ud, alle modne.. 8 perfekte æg efter dyrkning.. fik lagt 2 op og 6 på frys..

2. 13 æg ud en del umodne.. 7 perfekte æg efter modning.. fik lagt 2 op og 5 på frys..

Hold da op du er en god ægproducent =) og du og manden må da passe perfekt sammen med så mange gode æg til frys

Er det kort protokol du er på? For kan se på mit skema, at gonal F ikke umiddelbart er en mulighed. Der står kun menopur eller puregon på..

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Hold da op du er en god ægproducent =) og du og manden må da passe perfekt sammen med så mange gode æg til frys

Er det kort protokol du er på? For kan se på mit skema, at gonal F ikke umiddelbart er en mulighed. Der står kun menopur eller puregon på..

ja, lang protokol hvirker ikke på mig.. og jeg bliver mega dårlig af næsesprayen...

Anmeld

15. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

blodsukkeret var fint.. så jeg må blive ved at tage Victoza..

så nu skal vægten bare ned.. den 30. juli skal jeg ringe igen.. for at finde ud af om dosis skal øges yderligere..

jeg er lige gået fra 0,6mg til 1,2.. maven har rumlet lidt og haft en smule ondt i et par timer.. men nu er alt ok igen.. så det er slet ikke lige så slemt som Metforminen var ved mig...

det var lige et lille pip herfra..

Anmeld

15. juli 2012

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

ja, lang protokol hvirker ikke på mig.. og jeg bliver mega dårlig af næsesprayen...

Den reagerer jeg heldigvis ikke kraftigt på... har dog haft noget hovedpine denne gang...

Men har også været i kunstig overgangsalder 3 gange tidligere på grund af endo, så jeg er ligesom lidt vant til det =)

Godt de har fundet den rigtige opskrift til din krop, det satser jeg på de også gør denne gang med min

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Den reagerer jeg heldigvis ikke kraftigt på... har dog haft noget hovedpine denne gang...

Men har også været i kunstig overgangsalder 3 gange tidligere på grund af endo, så jeg er ligesom lidt vant til det =)

Godt de har fundet den rigtige opskrift til din krop, det satser jeg på de også gør denne gang med min

krydser fingre for en ægfest i dine stokke!!!

Anmeld

15. juli 2012

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

krydser fingre for en ægfest i dine stokke!!!

Tusind tak søde =)

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

Hvor skønt

Håber at vægten skynder sig nedaf, så du er klar til det næste forsøg, når manden kommer hjem

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Hvor skønt

Håber at vægten skynder sig nedaf, så du er klar til det næste forsøg, når manden kommer hjem

håber jeg også!!!

hvordan går det i rugeriet???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.