ønskebarn74 skriver:
hvis i er i det offentlige gælder det kun som forsøg, hvis der bliver lagt æg op..
hvor mange fik i taget ud sidst og hvilken medicin fik du og hvor meget??
vi kan først komme igang i januar.. 
Det er på Skejby, så det er offentligt! Fedt at det så ikke tæller som et forsøg =) Tak for den oplysning

Jeg bliver nedreguleret med suprecur næsespray og hormonerne er menopur. Sidste gang fik jeg 150 enheder til at starte på, det satte de op de sidste 4 dage til 225 enheder, men jeg fik kun 4 æg ud, så det var alt for lidt! Især når to blev fejlbefrugtet og to ikke delte sig korrekt.
Denne gang starter jeg på 300 enheder. Jeg skal ikke ud og have taget blodprøve, da de holder ferie, så jeg

for at det er den korrekte dosis og der kommer godt med æg ud =) de har sagt derude, at på grund af fejlbefrugtningerne ved sidste forsøg, så vil de nok lave microinsimination denne gang, for at forbedre chancerne for korrekt befrugtning denne gang. Så nu må vi se, hvad der sker.
Jeg er meget spændt på, hvordan jeg reagerer på at få så mange hormoner, men satser på, at jeg ikke bliver totalt rundt på gulvet af det, især også for kærestens skyld, synes han har taget sin del af slæbet i forhold til min stress... heldigvis synes han ikke det har været helt så slemt, som hvad jeg synes jeg har budt ham!
Øv altså I skal vente helt til januar

har I æg i fryseren eller går I på privatklinik? Og mega øv, at du ikke kan få lagt æg op, mens han er afsted!
Men jeg håber tiden kommer til at gå ok hurtigt, nu du har fået nyt job! Det skal man jo også lige i gang med og så går tiden =)