Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: På nær deres skrigeri (oliver har luft i maven i de her dage = SKRÅL )Men ellers så er det hele sååå hyggeligt
På nær deres skrigeri (oliver har luft i maven i de her dage = SKRÅL )Men ellers så er det hele sååå hyggeligt
ja okay, hehe men sådan er det desværre.. her har vi heldigvis næsten aldrig skrål fra Annastacia. det er virkelig sjældent.. hun er sq bare så nem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LR85 skriver: Nemlig. Men min lille dreng prøver da at løfte hoved og sådn når han ligger på maven, og holder den en lille smule når han ligger op a ens brystkasse
Nemlig.
Men min lille dreng prøver da at løfte hoved og sådn når han ligger på maven, og holder den en lille smule når han ligger op a ens brystkasse
ja nemlig.. men tror først sådan rigtig hovedkontrol kommer når de er et par måneder.. men ved selvfølgelig ikke det siger min erfaring bare med min egen datter og venner og bekendte som har børn..
daniel kunne også stort set fra fødsel men det er jo så forskelligt fra barn til barn
pemiro skriver: Den med armen må jeg sige videre til manden.. Mine små arme er vidst ikke lange nok til ham efterhånden haha
Den med armen må jeg sige videre til manden.. Mine små arme er vidst ikke lange nok til ham efterhånden haha
Det er MEGET forskelligt. Begge min unger kunne holde hovedet selv få dage efter fødslen. Men mener at de skal kunne løfte brystet fra underlaget når de er omkring 3 måneder.
pemiro skriver: WOW
WOW
nå, men jeg kan selvfølgelig ikke finde det billede, men han løfter også hovedet selv på dette, dog ikke så tydeligt, og der er han omkring 14 dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128