At holde hovedet selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

LR85

MissTas skriver:

enten har Annastacia bare været LANGSOM til det eller også er der forskel på hvad der menes med hovedkontrol hehe

men jeg mener så meget hovedkontrol at hovedet er helt ret hele tiden uden at falde hverken bagover eller forover.. at baby kan holde hovedet ret selvom den kigger til siderne ligfrem eller drejer hovedet, ligger ned på maven uden det falder ned efter noget tid og sådan og så meget at den ikke skal støttes bag nakken..

enig? eller

At kunne holde hoved helt selv fra fødslen virker ret overdrevet. 

Her er min jo en måned i dag, og har bestemt ikke hovedkontrol og kan kun kortvarrigt holde hoved selv. 

Tror der går noget tid endnu, før jeg tror han kan holde det helt selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

MissTas

LR85 skriver:

At kunne holde hoved helt selv fra fødslen virker ret overdrevet. 

Her er min jo en måned i dag, og har bestemt ikke hovedkontrol og kan kun kortvarrigt holde hoved selv. 

Tror der går noget tid endnu, før jeg tror han kan holde det helt selv

sys også ligesom dig at have fuldstændig hovedkontrol fra fødslen er lidt vildt.. men der er sikkert forskel på hvordan man betegner at holde hovedet selv .. for mig indebærer det i alle stillinger, alle situationer hvor hovedet er ret hele tiden..

Anmeld

12. juli 2012

Carl-Emil's mor

pemiro skriver:

Hvornår kan baby ca holde hovedet selv?
Min søn er en måned på fredag, og synes han er blevet ret go til at bruge hovedet, men det er dog stadig langt fra at han selv har 100 % styr på det.
Så vil høre hvornår han ca er i stand til det håber nogen kan hjælpe

du er ikke i tvivl om hvornår dit barn 100% kan kontrollere at holde hovedet selv..

Carl-Emil var 1 uge og 4 dage da han begyndte at løfte og dreje hovedet når han lå på maven og det mente børnelægen på Hillerød ( vi røg ind pga livsløshed) at det var ret tidligt ...

Men du er som sagt ikke i tvivl der findes ikke et "tidspunkt" de skal gøre det

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

Carl-Emil's mor skriver:

du er ikke i tvivl om hvornår dit barn 100% kan kontrollere at holde hovedet selv..

Carl-Emil var 1 uge og 4 dage da han begyndte at løfte og dreje hovedet når han lå på maven og det mente børnelægen på Hillerød ( vi røg ind pga livsløshed) at det var ret tidligt ...

men de har vel ikke nødvendigvis 100% hovedkontrol bare fordi de kan løfte og dreje hovedet ? eller tolker vi det forskelligt

Anmeld

12. juli 2012

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

men de har vel ikke nødvendigvis 100% hovedkontrol bare fordi de kan løfte og dreje hovedet ? eller tolker vi det forskelligt

det har jeg da overhoved ikke sagt?

Jeg sagde hvornår han begyndte at løfte hovedet og at hun ikke var i tvivl når hendes barn 100% kunne holde hovedet selv...

Anmeld

12. juli 2012

LR85

MissTas skriver:

sys også ligesom dig at have fuldstændig hovedkontrol fra fødslen er lidt vildt.. men der er sikkert forskel på hvordan man betegner at holde hovedet selv .. for mig indebærer det i alle stillinger, alle situationer hvor hovedet er ret hele tiden..

Nemlig. 

Men min lille dreng prøver da at løfte hoved og sådn når han ligger på maven, og holder den en lille smule når han ligger op a ens brystkasse

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MissTas skriver:

jaaa.. alt med baby er hyggeligt

På nær deres skrigeri (oliver har luft i maven i de her dage = SKRÅL )
Men ellers så er det hele sååå hyggeligt

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Frøken Christiansen skriver:

her var laura 2 måneder der kunne hun holde hovedet selv.

Min den store på 5½ år kunne det da hun var 4 måneder

Det svinger meget med alderen kan jeg fornemme..
Spændende at se hvornår min oliver kan

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Dot D skriver:

ja, og for at det ikke skal være løgn, så er han født fire uger for tidligt, så ret imponerende...

WOW

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Carl-Emil's mor skriver:

Det vil jeg gerne tro man ikke er
Jeg troede faktisk der var et ca tidspunkt, som sp gik ud fra..
Men han er da heldigvis rigtig godt på vej, så er slet ikke nervøs og tror ikke der går så længe igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.