At holde hovedet selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
45 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

pemiro

Hvornår kan baby ca holde hovedet selv?
Min søn er en måned på fredag, og synes han er blevet ret go til at bruge hovedet, men det er dog stadig langt fra at han selv har 100 % styr på det.
Så vil høre hvornår han ca er i stand til det håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Min søn er en måned på fredag, og synes han er blevet ret go til at bruge hovedet, men det er dog stadig langt fra at han selv har 100 % styr på det.

Laura ku det stort set fra fødslen.. Det er meget forskelligt, tror ik man kan sætte en alder på det

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

Månsson skriver:

Laura ku det stort set fra fødslen.. Det er meget forskelligt, tror ik man kan sætte en alder på det

her var Annastacia 3 mrd før hun havde fuldstændig hovedkontrol.. måske endda 3 mrd og en-to uger ..

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Hold da op :O
Nå je troede der kom sådan et ca tidspunkt hvor deres muskler var nok udviklede til det...
Her kan han holde hovedet når han sidder ved os, og så kigger han rundt.
Han er lige begyndt at kunne løfte hovedet når han ligger på maven, men vi træner det ikke så meget da han hader at ligge på
Maven indtil videre.. Så han ligger der kun et halvt minuts tid..

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MissTas skriver:

her var Annastacia 3 mrd før hun havde fuldstændig hovedkontrol.. måske endda 3 mrd og en-to uger ..

Ja så kan jeg da godt se der er stor forskel fra baby til baby

Anmeld

12. juli 2012

L&V

pemiro skriver:

Hold da op :O
Nå je troede der kom sådan et ca tidspunkt hvor deres muskler var nok udviklede til det...
Her kan han holde hovedet når han sidder ved os, og så kigger han rundt.
Han er lige begyndt at kunne løfte hovedet når han ligger på maven, men vi træner det ikke så meget da han hader at ligge på
Maven indtil videre.. Så han ligger der kun et halvt minuts tid..

Nej det er jo lidt lige som os vores muskler er jo heller ik ens men man bliver jo stærkere ved at træne dem. Og babyer træner jo ved at ligge på maven.. Bare i gør det ofte så er længden lige meget ellers er det os godt at ha ham til at ligge på jeres arm med hovedet ud mod albuen det styrker os eller på en stot gym bold eller en af de der kyllinger fra bobels

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

pemiro skriver:

meget mener Annastacia var omkring de 3 mrd hvert fald før hun havde fuldstændig hovedkontrol ..

men ja, det er forskelligt fra barn til barn.. det er det med alle udviklingstrin.. Annastacia kunne så trille fra mave til ryg da hun var 3 mrd i stedet.. så der har hun været hurtig

hvert enkelt barn er forskellig

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

pemiro skriver:

og ja, det er rigtigt at man skal træne med baby så musklerne kan blive stærke.. men vil sige at det ikke er ensbetydende med at barnet blir hurtig til det.. for jeg trænede meget med Annastacia og hun har aldrig haft det træls med at ligge på maven og hun havde alligevel først fuldstændig hovedkontrol da hun var omkring de 3 mrd.

tror tingene sker når baby selv er klar til det

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

pemiro skriver:

Lærke kunne holde sit hovede fra hun blev født.

Nor var lidt over 1 mdr.

Det er meget forskelligt fra baby til baby hvornår de kan holde hovedet. Men de kan træne det ved at ligge på maven

Anmeld

12. juli 2012

Dot D

sophus kunne få dage efter fødslen, sophie kunne efter et par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.