At holde hovedet selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

pemiro

Månsson skriver:

Nej det er jo lidt lige som os vores muskler er jo heller ik ens men man bliver jo stærkere ved at træne dem. Og babyer træner jo ved at ligge på maven.. Bare i gør det ofte så er længden lige meget ellers er det os godt at ha ham til at ligge på jeres arm med hovedet ud mod albuen det styrker os eller på en stot gym bold eller en af de der kyllinger fra bobels

Den med armen må jeg sige videre til manden.. Mine små arme er vidst ikke lange nok til ham efterhånden haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

MissTas

enten har Annastacia bare været LANGSOM til det eller også er der forskel på hvad der menes med hovedkontrol hehe

men jeg mener så meget hovedkontrol at hovedet er helt ret hele tiden uden at falde hverken bagover eller forover.. at baby kan holde hovedet ret selvom den kigger til siderne ligfrem eller drejer hovedet, ligger ned på maven uden det falder ned efter noget tid og sådan og så meget at den ikke skal støttes bag nakken..

enig? eller

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MissTas skriver:

og ja, det er rigtigt at man skal træne med baby så musklerne kan blive stærke.. men vil sige at det ikke er ensbetydende med at barnet blir hurtig til det.. for jeg trænede meget med Annastacia og hun har aldrig haft det træls med at ligge på maven og hun havde alligevel først fuldstændig hovedkontrol da hun var omkring de 3 mrd.

tror tingene sker når baby selv er klar til det

Ja det kommer nok når det passer dem.. Lige som fødslen haha..
De er jo allerede nogle små selvstændige væsner hehe...

Hvordan træner man rul fra ryg til mave? Eller finder de selv ud af det?

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MissTas skriver:

enten har Annastacia bare været LANGSOM til det eller også er der forskel på hvad der menes med hovedkontrol hehe

men jeg mener så meget hovedkontrol at hovedet er helt ret hele tiden uden at falde hverken bagover eller forover.. at baby kan holde hovedet ret selvom den kigger til siderne ligfrem eller drejer hovedet, ligger ned på maven uden det falder ned efter noget tid og sådan og så meget at den ikke skal støttes bag nakken..

enig? eller

Enig!

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

pemiro skriver:

Ja det kommer nok når det passer dem.. Lige som fødslen haha..
De er jo allerede nogle små selvstændige væsner hehe...

Hvordan træner man rul fra ryg til mave? Eller finder de selv ud af det?

Annastacia gjorde det helt af sig selv.. hvordan aner jeg ikke.. men hun gjorde det bare lige pludselig og har gjort det lige siden.. nu kan hun næsten trille fra ryg til mave også ..

men de skal ku styre hovedet selv uden det falder ned når de ligger, for at det ikke banker ned i gulvet, hvis man kan sige det sådan.. men når baby kan det, kan man træne ved at tage fat ved hoften og låret og lave bevægelsen.. ved ikk lige hvordan jeg skal forklare det hehe

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Sara. skriver:

Lærke kunne holde sit hovede fra hun blev født.

Nor var lidt over 1 mdr.

Det er meget forskelligt fra baby til baby hvornår de kan holde hovedet. Men de kan træne det ved at ligge på maven

Så i har slet ikke skulle støtte hovedet?

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

Dot D skriver:

sophus kunne få dage efter fødslen, sophie kunne efter et par uger

Så i har slet ikke skulle støtte hovedet? Udover lige de første
Par dage?

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

pemiro skriver:

Enig!

okay, så har Annastacia bare været langsom til det.. for så meget kontrol havde hun ikke før hun var omkring de 3 mrd

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MissTas skriver:

Annastacia gjorde det helt af sig selv.. hvordan aner jeg ikke.. men hun gjorde det bare lige pludselig og har gjort det lige siden.. nu kan hun næsten trille fra ryg til mave også ..

men de skal ku styre hovedet selv uden det falder ned når de ligger, for at det ikke banker ned i gulvet, hvis man kan sige det sådan.. men når baby kan det, kan man træne ved at tage fat ved hoften og låret og lave bevægelsen.. ved ikk lige hvordan jeg skal forklare det hehe

Jeg tror godt jeg ved hva du mener hehe
Det må jeg huske på, når han engang kan styre hovedet hehe

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

pemiro skriver:

Så i har slet ikke skulle støtte hovedet?

Ikke ved Lærke. hun kunne ligge på maven og løfte det og også selv holde det... Men samtidig var hun helt ny og lille og man skulle jo passe på hende. Men det dinglede ikke på samme måde som min søns.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.