Snyde-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja, vi bare går og venter og venter!

Ja det er træls.... Ikke noget værre end bare at gå og vente, især når man ikke ved hvor længe man skal vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg forsøger (i al hemmelighed) at blive gravide, og jeg vælger derfor at være anonym

Kæresten og jeg sexer, når vi har lyst og bruger ikke ÆL-teste, så ved naturligvis ikke, om vi rammer ÆL eller ej.

Jeg har i følge terminsberegneren testdag d. 22/7, men skal til Grøn koncert d. 20/7. Vi skal afsted i en stor venneflok, og normalt ville jeg drikke en enkelt øl eller to ved sådanne lejligheder - og ved ikke, hvordan jeg skal "lyve" mig udenom..

Mit dilemma er, om jeg burde "snyde-teste", og om det overhovedet kan betale sig?

Jeg ved jo godt, at en negativ test den pågældende dag ikke nødvendigvis betyder negativ, hvorimod en positiv (formodentlig) betyder positiv. 

Jeg er meget ambivalent omkring at drikke en enkelt øl til pågældende koncert, da der jo er chance for at være gravid, men samtidig er det også svært at skulle melde sig helt ud af alle lejligheder med alkohol indtil en evt. graviditet opstår (specielt, når jeg plejer at deltage og PB som sagt er hemmelig).. 

Hvad ville I gøre i min situation?

Håber på velovervejede udtalelser om emnet, og vil IKKE rakkes ned for at overveje en enkelt øl FØR bekræftet graviditet.. 

Altså jeg er stor fan af "lev som gravid, når du prøver at blive gravid", meeeeeeeen man skal altså ikke sætte hele sit liv på pause!

JA jeg ville snydeteste og JA jeg ville drikke en øl eller 2 hvis test var negativ.

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Første gang jeg blev gravid havde jeg også drukket (oven i købet 4 øl). Jeg vidste ikke at jeg var gravid. Jeg fortalte min læge det, da jeg fandt ud af det.

Hans reaktion: du er nok ikke den første eller sidste. Det sker der ikke noget ved. Og så grinte han.

Så jeg tænker en øl tidligt i forløbet - hvis du overhovedet er gravid - skader nok ikke

Hahaha, ja okay, det er da rart at vide, at lægen reagerer på den måde

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det er træls.... Ikke noget værre end bare at gå og vente, især når man ikke ved hvor længe man skal vente...

Hvis bare man vidste præcis, hvornår man ville kunne få svar, så er det intet problem at vente!

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Altså jeg er stor fan af "lev som gravid, når du prøver at blive gravid", meeeeeeeen man skal altså ikke sætte hele sit liv på pause!

JA jeg ville snydeteste og JA jeg ville drikke en øl eller 2 hvis test var negativ.

Tusind tak for dit svar! Tror jeg ender med at følge dit råd..

Anmeld

17. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Hvis bare man vidste præcis, hvornår man ville kunne få svar, så er det intet problem at vente!

Ja pb er lumsk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.