Snyde-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Mie89

Jeg synes også godt du kan tillade dig at drikke en enkelt øl eller to .., Jeg gjorde det selv i lørdags, da vi holdte indflytterfest og har det helt okay med det, efterhånden som aftenen skred frem og mine venner blev mere og mere fulde, var der ikke mange af dem der lagde mærke til at der altså kun blev hældt cola op i mine drinks  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Tag bilen - vennerne bliver glade for at have fri Taxi!
Og hvis det er, ja, så brug tricket med at "bytte øl" med kæresten, når han har drukket sin - eller hæld din gradvist ud, når der ikke er nogen, der kigger (evt. over i kærestens glas)

God koncert og et forhåbentligt tillykke!

Ja, overvejer om jeg skal stjæle svigernes bil - det er så besværligt med offentlig transport, hvor vi bor.. 

Mange tak! 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Man har da lov at håbe

Har du testet?

Nej ikke endnu, har først testdag om en uge, så det er vist liiige tidligt nok endnu - selvom det er fristende! 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Jeg synes også godt du kan tillade dig at drikke en enkelt øl eller to .., Jeg gjorde det selv i lørdags, da vi holdte indflytterfest og har det helt okay med det, efterhånden som aftenen skred frem og mine venner blev mere og mere fulde, var der ikke mange af dem der lagde mærke til at der altså kun blev hældt cola op i mine drinks  

Vi skal også tidligt op dagen efter, så måske der er chance for at slippe om med en lille enkelt

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du kan da sagtens drikke en enkelt øl...det sker der ikke noget ved

Nej, der sker vel ikke noget ved det, så længe man barnet endnu ikke deler gennemnavlestrengen? Eller? 

Anmeld

16. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Nej ikke endnu, har først testdag om en uge, så det er vist liiige tidligt nok endnu - selvom det er fristende! 

Ja så er det nok lige tidligt nok.. Bliver da spændende...

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja så er det nok lige tidligt nok.. Bliver da spændende...

Ja, det er helt vildt spændende! Og har fulgt dit tip og bestilt teste i dag.. Uuuuuh.. 

Anmeld

16. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja, det er helt vildt spændende! Og har fulgt dit tip og bestilt teste i dag.. Uuuuuh.. 

Wuhu, så må vi se om du kan vente en hel uge eller om du snyder og tester lidt før

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Wuhu, så må vi se om du kan vente en hel uge eller om du snyder og tester lidt før

Jeg ender nok med at snyde (min cyklus er ikke helt regelmæssig, så kan have testdag på alt fra søndag til tirsdag).. 

Anmeld

16. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg ender nok med at snyde (min cyklus er ikke helt regelmæssig, så kan have testdag på alt fra søndag til tirsdag).. 

Ja så havde jeg også snydt... Men gjorde jeg jo så også selvom jeg havde normal cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.