Snyde-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg forsøger (i al hemmelighed) at blive gravide, og jeg vælger derfor at være anonym

Kæresten og jeg sexer, når vi har lyst og bruger ikke ÆL-teste, så ved naturligvis ikke, om vi rammer ÆL eller ej.

Jeg har i følge terminsberegneren testdag d. 22/7, men skal til Grøn koncert d. 20/7. Vi skal afsted i en stor venneflok, og normalt ville jeg drikke en enkelt øl eller to ved sådanne lejligheder - og ved ikke, hvordan jeg skal "lyve" mig udenom..

Mit dilemma er, om jeg burde "snyde-teste", og om det overhovedet kan betale sig?

Jeg ved jo godt, at en negativ test den pågældende dag ikke nødvendigvis betyder negativ, hvorimod en positiv (formodentlig) betyder positiv. 

Jeg er meget ambivalent omkring at drikke en enkelt øl til pågældende koncert, da der jo er chance for at være gravid, men samtidig er det også svært at skulle melde sig helt ud af alle lejligheder med alkohol indtil en evt. graviditet opstår (specielt, når jeg plejer at deltage og PB som sagt er hemmelig).. 

Hvad ville I gøre i min situation?

Håber på velovervejede udtalelser om emnet, og vil IKKE rakkes ned for at overveje en enkelt øl FØR bekræftet graviditet.. 

Jeg havde ladet være, men når det så er sagt, så sker der vel næppe så meget ved en enkelt øl. Men jeg havde ikke selv gjort det, jeg havde nok sagt at jeg var på pennicillin eller ikke havde lyst eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg forsøger (i al hemmelighed) at blive gravide, og jeg vælger derfor at være anonym

Kæresten og jeg sexer, når vi har lyst og bruger ikke ÆL-teste, så ved naturligvis ikke, om vi rammer ÆL eller ej.

Jeg har i følge terminsberegneren testdag d. 22/7, men skal til Grøn koncert d. 20/7. Vi skal afsted i en stor venneflok, og normalt ville jeg drikke en enkelt øl eller to ved sådanne lejligheder - og ved ikke, hvordan jeg skal "lyve" mig udenom..

Mit dilemma er, om jeg burde "snyde-teste", og om det overhovedet kan betale sig?

Jeg ved jo godt, at en negativ test den pågældende dag ikke nødvendigvis betyder negativ, hvorimod en positiv (formodentlig) betyder positiv. 

Jeg er meget ambivalent omkring at drikke en enkelt øl til pågældende koncert, da der jo er chance for at være gravid, men samtidig er det også svært at skulle melde sig helt ud af alle lejligheder med alkohol indtil en evt. graviditet opstår (specielt, når jeg plejer at deltage og PB som sagt er hemmelig).. 

Hvad ville I gøre i min situation?

Håber på velovervejede udtalelser om emnet, og vil IKKE rakkes ned for at overveje en enkelt øl FØR bekræftet graviditet.. 

Min veninde træk tæt da hun var i hæren, så da hun var gravid drak hun éen somersby for at de ikke opdagede noget, men hun kastede meget op så kunne ikke bare skjule det længe.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hehe ej fællestelt er nok ikke lige det mest romantiske sted at lave baby.... Men sæd kan jo holde sig længe, så selvom I har sexet nogle dage før ÆL kan det jo sagtens gå hen og blive til en baby...

Ja 14 dage ville være rigtig fint hehe... Han er jo stor nok så han måtte da gerne komme ud engang i uge 38-39... Men så heldig er jeg jo nok ikke...

Hm, tror muligvis godt der kunne være noget under opsejling - har haft den sygeste on and off-kvalme i fire dage nu..  for at det ikke er for sjov! 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Mange kvinder går i byen når de er  6-8 uger henne fordi de ikke ved de er gravide.. Min veninde gjorde det og hun har en sund og rask dreng idag. 

Synes godt du kan tage dig en enkelt øl synes ikke det er ansvarsløst når du nu ikke aner om du er gravid..  Nyd det lad vær at tænke for meget over det så kommer det til dig smiler!"

Håber, håber, håber du har ret!! 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

hvis du normalt ikke drikker mere end en eller to, så tror jeg ikke, der vil være nogen, der undre sig... 

men hvis du er i tvivl, så kan du gøre som jeg gjorde til en polterabend, hvor ingen endnu vidste, at jeg ventede mig... for det første lagde jeg bil til, for det andet fik jeg en ice, som jeg gik og tog til munden, som om jeg drak, og når der ikke var nogen, der kiggede, så fik potteplanterne lige et bette skvæt, hi hi... der var aldrig en sjæl, der undrede sig over min opførsel den dag

rigtig god koncert

Aaaaaarh, det var smart.. Måske vi skulle tage bilen den dag og jeg skulle køre? Desuden har jeg haft den vildeste on and off-kvalme de seneste fire dage, så håber det er et tegn (og når man har kvalme forsvinder lysten til at drikke automatisk!)! 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg havde ladet være, men når det så er sagt, så sker der vel næppe så meget ved en enkelt øl. Men jeg havde ikke selv gjort det, jeg havde nok sagt at jeg var på pennicillin eller ikke havde lyst eller noget

Hm, tror jeg ender med "bare at smage", hvis jeg overhovedet drikker noget.. 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Min veninde træk tæt da hun var i hæren, så da hun var gravid drak hun éen somersby for at de ikke opdagede noget, men hun kastede meget op så kunne ikke bare skjule det længe.

Eej, lyder øv med opkast.. 

Altså går generelt ikke ind for at drikke under graviditet, men vil heller ikke sætte mit liv på pause indtil jeg (måske snart eller om 100 år) står med en positiv test.. 

Anmeld

16. juli 2012

Stivdie

Tag bilen - vennerne bliver glade for at have fri Taxi!
Og hvis det er, ja, så brug tricket med at "bytte øl" med kæresten, når han har drukket sin - eller hæld din gradvist ud, når der ikke er nogen, der kigger (evt. over i kærestens glas)

God koncert og et forhåbentligt tillykke!

Anmeld

16. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Hm, tror muligvis godt der kunne være noget under opsejling - har haft den sygeste on and off-kvalme i fire dage nu..  for at det ikke er for sjov! 

Man har da lov at håbe

Har du testet?

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du kan da sagtens drikke en enkelt øl...det sker der ikke noget ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.