Rød tissekone.. HJÆLP! Med billed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Den lykkelige

Bassemor<3 skriver:

har i kommet brentan på uden lægens anvisning ???

Ja dagpleje moderen rådede mig til svampe middel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Den lykkelige

dola skriver:

På buddingevej i Kongens lyngby ligger en god hudlæge, og mener ikke der er så lang ventetid!!!

OK tusind tak..

Anmeld

9. juli 2012

Bassemor<3

Den lykkelige skriver:

Ja dagpleje moderen rådede mig til svampe middel..

Jeg har fået at vide af lægen at man ALTID skal have "go for" før man kommer svampemiddel på, ligemeget om det er på huden eller i munden mod eks. trøske. Håber lægen kan finde ud af hvad det er ! Kram !

Anmeld

9. juli 2012

Den lykkelige

Bassemor<3 skriver:

Jeg har fået at vide af lægen at man ALTID skal have "go for" før man kommer svampemiddel på, ligemeget om det er på huden eller i munden mod eks. trøske. Håber lægen kan finde ud af hvad det er ! Kram !

På apoteket sagde de det var ok når der var håndkøb  Nå men vi stoppede med det igår og idag fik vi ny creme vi skal smøre med 3 gange daglig (sagde vagtlægen igår) så håber det virker.. håber der er sket mirakler hver gang jeg åbner bleen  men intet endnu..

Anmeld

9. juli 2012

Bassemor<3

Den lykkelige skriver:

På apoteket sagde de det var ok når der var håndkøb  Nå men vi stoppede med det igår og idag fik vi ny creme vi skal smøre med 3 gange daglig (sagde vagtlægen igår) så håber det virker.. håber der er sket mirakler hver gang jeg åbner bleen  men intet endnu..

Det skal nok komme ! Men det er jo slet ikke rart hverken for din datter eller dig ! Krydser for at det hurtigt forsvinder !

Anmeld

9. juli 2012

Den lykkelige

Bassemor<3 skriver:

Det skal nok komme ! Men det er jo slet ikke rart hverken for din datter eller dig ! Krydser for at det hurtigt forsvinder !

Mange tak  gør jeg også!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.