Rød tissekone.. HJÆLP! Med billed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Isabella_mor

Den lykkelige skriver:

Jeg synes det er meget voldsomt..  Men mange tak.. Jeg troede egentlig bare ikke man måtte bruge vagtlægen til sådan noget og når jeg nu havde fået en tid hos lægen.. men dejlig mna kan det!!

Man kan bruge vagtlægen anytime.  God bedring til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Nej jeg har også haft herpes omkring næse og mund.. men så heller ikke sådan ud..

Jeg har også selv kun haft det ved munden.

Anmeld

8. juli 2012

Maja_4000

Hvad sagde lægen ? 

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Hvad sagde lægen ? 

Hun sagde det var virus eller en bakterie.. vi får creme imorgen til det hvis det ikke er blevet bedre onsdag skal hun til egen læge og have henvisning til hudlæge.. der er bare et halvt års vente tid herude på bøh landet.. så skal jeg til københavn med hende.. har vi nemlig lige prøvet.. øv det er synd for hende.. håber virkelig det vil tage det det creme!!

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

dorthemus skriver:

Hvis du selv er bærer af det så kan du smitte, desværre. Det ligner præcis det Runa havde .....har aldrig selv haft det der. Derfor tror jeg stadig det er det. Skal du til læge?

Ja jeg er bære af det.. men har ikke haft anfald i mange år..  ja lægen sagde det var virus eller bakterie.. får en creme imorgen og hvis det ikke er bedre onsdag skal vi gå videre med det..

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Isabella_mor skriver:

Man kan bruge vagtlægen anytime.  God bedring til hende

Man høre jo bare altid folk sige at det kun er til akut opstået sygdom! Men synes sku der var liiige lang nok tid til vores lælge tid onsdag..

Anmeld

8. juli 2012

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Hun sagde det var virus eller en bakterie.. vi får creme imorgen til det hvis det ikke er blevet bedre onsdag skal hun til egen læge og have henvisning til hudlæge.. der er bare et halvt års vente tid herude på bøh landet.. så skal jeg til københavn med hende.. har vi nemlig lige prøvet.. øv det er synd for hende.. håber virkelig det vil tage det det creme!!

Øv

Håber også cremen virker så

Anmeld

8. juli 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Ja jeg er bære af det.. men har ikke haft anfald i mange år..  ja lægen sagde det var virus eller bakterie.. får en creme imorgen og hvis det ikke er bedre onsdag skal vi gå videre med det..

Prøv at Google herpes simplex med billeder. Tror stadig det er det desværre husk at gi en update og go bedring med hende.

Anmeld

8. juli 2012

Bassemor<3

har i kommet brentan på uden lægens anvisning ???

Anmeld

8. juli 2012

dola

Den lykkelige skriver:

På buddingevej i Kongens lyngby ligger en god hudlæge, og mener ikke der er så lang ventetid!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.