Rød tissekone.. HJÆLP! Med billed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.868 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Den lykkelige

Min datter har den sidste uge haft rød tissekone.. indtil igår var det fuldstændig rødt det hele.. med små blære i.. nu er det som om det kun er blærerne som er sprunget og dem der så er røde..
Vi har prøvet koldtvands klude, inotyl creme eller hvad det hedder og bretan svampe creme..
Jeg har først tid hos lægen midt i ugen..
Nogen som kan genkende det?? og hjælpe.. det er så synd!!!

Billedet er slettet af moderator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muhmi

Den lykkelige skriver:

Min datter har den sidste uge haft rød tissekone.. indtil igår var det fuldstændig rødt det hele.. med små blære i.. nu er det som om det kun er blærerne som er sprunget og dem der så er røde..
Vi har prøvet koldtvands klude, inotyl creme eller hvad det hedder og bretan svampe creme..

Det ser ikke godt ud... Æv... Ville se at komme til lægen... Og evt. slette billedet herinde....

God bedring med hende

Anmeld

8. juli 2012

Mariajny

Den lykkelige skriver:

Ja skynd dig at kontakte lægen. Og skynd dig endnu mere at slette billedet

Anmeld

8. juli 2012

mariamiss6

Den lykkelige skriver:

Mener du kogtvandsklude? Hvis ikke, så er det mit forslag... Stakkels pige. Smut til lægen med hende, og få det tjekket, blærer der springer er jo for det meste ikke bare et udslet, men en eller anden sygdom (altså, ligesom skoldkopper og den slags)

Anmeld

8. juli 2012

Leneur

Åh, det ved jeg ikke hvad er men havde godt nok ikke taget til takke med en tid midt i ugen. Ring til vagtlægen og sig at det pludseligt er opstået henover natten, at det er meget smertefuldt for din datter, for hvis det er en allergisk reaktion, så skal der jo noget behandling til og jo før, jo bedre.

Anmeld

8. juli 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Det er herpes Det har min datter også haft...jeg smittede hende med det fordi jeg selv havde et herpesudbrud i ansigtet. Du skal til læge og så brug handsker og vask hænderne grundigt. Det smitter meget

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Billedet er slettet.. jeg har lige ringet til vagtlægen og vi skal derop om lidt.. tak for jeres svar!!

Anmeld

8. juli 2012

celkt

dorthemus skriver:

Det er herpes Det har min datter også haft...jeg smittede hende med det fordi jeg selv havde et herpesudbrud i ansigtet. Du skal til læge og så brug handsker og vask hænderne grundigt. Det smitter meget

skulle lige til at sige, at jeg ville mene det var herpes... æv, stakkels pige

Anmeld

8. juli 2012

B&J

har ikke set billede men håber bare der er noget i kan få til at hjælpe hende

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

celkt skriver:

skulle lige til at sige, at jeg ville mene det var herpes... æv, stakkels pige

Men kan sådan en lille pige godt få herpes??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.