Rød tissekone.. HJÆLP! Med billed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Den lykkelige

B&J skriver:

har ikke set billede men håber bare der er noget i kan få til at hjælpe hende

Nej billedet blev slettet..
Men mange tak..  håber de kan gøre eller give os noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Isabella_mor

Åh Det er da godt at du har fået tid ved vagtlægen. Stakkels lille trold håber ikke det er alt for voldsomt. 

Anmeld

8. juli 2012

B&J

Den lykkelige skriver:

Nej billedet blev slettet..
Men mange tak..  håber de kan gøre eller give os noget..

ja det håber jeg da også  for lyder meget slemt

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Muhmi skriver:

Det ser ikke godt ud... Æv... Ville se at komme til lægen... Og evt. slette billedet herinde....

God bedring med hende

Billedet blev slettet af moderator inden jeg nåede det.. vi har ringet vagtlæge og skal derop omlidt..

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Isabella_mor skriver:

Åh Det er da godt at du har fået tid ved vagtlægen. Stakkels lille trold håber ikke det er alt for voldsomt. 

Jeg synes det er meget voldsomt..  Men mange tak.. Jeg troede egentlig bare ikke man måtte bruge vagtlægen til sådan noget og når jeg nu havde fået en tid hos lægen.. men dejlig mna kan det!!

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

mariamiss6 skriver:

Mener du kogtvandsklude? Hvis ikke, så er det mit forslag... Stakkels pige. Smut til lægen med hende, og få det tjekket, blærer der springer er jo for det meste ikke bare et udslet, men en eller anden sygdom (altså, ligesom skoldkopper og den slags)

Ja hov jeg skrev forkert.. det er selvfølgelig kogtvandsklude.. hjalp heller ikke..  men nu må vi se hvad vagtlægen siger..

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

dorthemus skriver:

Det er herpes Det har min datter også haft...jeg smittede hende med det fordi jeg selv havde et herpesudbrud i ansigtet. Du skal til læge og så brug handsker og vask hænderne grundigt. Det smitter meget

Men hvordan skulle hun være smittet så.. ingen af os eller dagplaje mor har det..  Kan det komme af sig selv når man er så lille..

Anmeld

8. juli 2012

Leneur

Godt at høre og jeg krydser fingre for det ikke er herpes, for det er meget smertefuldt lige der. Mit har så aldrig set sådan ud, derfor jeg ikke genkendte det, hvis det er det.

Anmeld

8. juli 2012

Den lykkelige

Leneur skriver:

Godt at høre og jeg krydser fingre for det ikke er herpes, for det er meget smertefuldt lige der. Mit har så aldrig set sådan ud, derfor jeg ikke genkendte det, hvis det er det.

Nej jeg har også haft herpes omkring næse og mund.. men så heller ikke sådan ud..

Anmeld

8. juli 2012

dorthemus

Den lykkelige skriver:

Nej jeg har også haft herpes omkring næse og mund.. men så heller ikke sådan ud..

Hvis du selv er bærer af det så kan du smitte, desværre. Det ligner præcis det Runa havde .....har aldrig selv haft det der. Derfor tror jeg stadig det er det. Skal du til læge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.