Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
åååååhh
Hvornår er der BP el. testdag? er så nysgerrig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver: Hehe ja. Det et nogle mærkelige drømme. Nej der er ikke læng tid til fredag. Jeg testede lørdag og den var helt negativ. Men det var jo også lidt tidligt.Men kan ikke helt finde ud af kroppen denne gang. Jeg føler mens er på vej, for har lidt jag og er op pustet. Og følelsen af det kunne komme. Men det der lutinus jeg får, det løber jo ud så det føles som om det kommer indimellem. Og har haft let feber hele dagen.Så håber det er gode tegn.
Hehe ja. Det et nogle mærkelige drømme. Nej der er ikke læng tid til fredag. Jeg testede lørdag og den var helt negativ. Men det var jo også lidt tidligt.Men kan ikke helt finde ud af kroppen denne gang. Jeg føler mens er på vej, for har lidt jag og er op pustet. Og følelsen af det kunne komme. Men det der lutinus jeg får, det løber jo ud så det føles som om det kommer indimellem. Og har haft let feber hele dagen.Så håber det er gode tegn.
Har du testet igen så? Det er jo frygtelig spændende
for at det hele er gode tegn.
Jeg fik et ordentligt jag i underlivet i dag, da jeg skulle rejse mig. Men det er jo ALT for tidligt til at være symptomer, men kunne da lige mærke at håbet rejste sig
Kronvald skriver: Sidder og nikker genkendende til hele din historie. Desværre for mig fik jeg opringningen klokken 9, endda anden gang. Så endnu engang ingen befrugtede æg ... Men så fedt for jer, håber ægget sætter sig godt fast og vokser sig stort og smukt
Sidder og nikker genkendende til hele din historie. Desværre for mig fik jeg opringningen klokken 9, endda anden gang. Så endnu engang ingen befrugtede æg ...
Men så fedt for jer, håber ægget sætter sig godt fast og vokser sig stort og smukt
Åh nej
Det er da godt nok den opringnig der bare IKKE må komme
Skal I så igennem et forsøg igen med samme hormoner?
Hvor går I henne?
Tusind tak, vi håber virkelig også at det lykkes igen, og at den så bliver der inde denne gang
Camillos skriver: åhhhh .....
åhhhh .....
TAK
HPMAM skriver: åååååhh Hvornår er der BP el. testdag? er så nysgerrig
Tak
Jeg skal teste d. 25., men der er jo frygtelig længe til
Nessie skriver: Tak Jeg skal teste d. 25., men der er jo frygtelig længe til
"små" 13 dage
HPMAM skriver: "små" 13 dage
Ha ha 13 LANGE dage
Nessie skriver: Ha ha 13 LANGE dage
Lige mine tanker
Nessie skriver: Har du testet igen så? Det er jo frygtelig spændende for at det hele er gode tegn. Jeg fik et ordentligt jag i underlivet i dag, da jeg skulle rejse mig. Men det er jo ALT for tidligt til at være symptomer, men kunne da lige mærke at håbet rejste sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128