Fik taget æg ud i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Jeg er begyndt at bløde i går. Så håbet er helt væk nu. Virker sådan lidt unødvendigt at skulle ha blodprøve i morgen. Men man skal jo afsted. Jeg er bare så skuffet og ked af det. Kan sove hele tiden fordi jeg har ondt i kroppen og hovedet.

Det er også SÅ uretfærdigt

Kan godt forstå at det virker underligt at skulle afsted til blodprøve, kroppen  har jo ligesom selv givet besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Jeg for at det lykkedes dig denne gang

Tak

Anmeld

12. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Det er også SÅ uretfærdigt

Kan godt forstå at det virker underligt at skulle afsted til blodprøve, kroppen  har jo ligesom selv givet besked

Ja det er jo det. Kan bare ikke forstå det ikke vil lykkedes.

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Ja det er jo det. Kan bare ikke forstå det ikke vil lykkedes.

Nej, det forstår jeg godt.

Tror det er noget af den samme følelse jeg har haft hver gang jeg aborterede. Specielt sidste gang, gik jeg bare rundt og sagde "jeg forstår ikke hvorfor det skulle ske igen", og ingen har jo desværre nogen svar man kan bruge til noget

Anmeld

12. juli 2012

Kronvald

Nessie skriver:

Åh nej

Det er da godt nok den opringnig der bare IKKE må komme

Skal I så igennem et forsøg igen med samme hormoner?

Hvor går I henne?

Tusind tak, vi håber virkelig også at det lykkes igen, og at den så bliver der inde denne gang

Vi går i Skejby

Og venter bare på mens, så starter vi samme tur som sidst. Lang protokol. Men med mikroinseminering, så for at det hjælper mine æg ...

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

Kronvald skriver:

Vi går i Skejby

Og venter bare på mens, så starter vi samme tur som sidst. Lang protokol. Men med mikroinseminering, så for at det hjælper mine æg ...

Dem kender jeg ikke.

Men efter hvad man hører, er de jo allesammen dygtige.

Håber for jer at ICSI er det der skal til, så I langt om længe kan få jeres drøm opfyldt

Anmeld

12. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Nej, det forstår jeg godt.

Tror det er noget af den samme følelse jeg har haft hver gang jeg aborterede. Specielt sidste gang, gik jeg bare rundt og sagde "jeg forstår ikke hvorfor det skulle ske igen", og ingen har jo desværre nogen svar man kan bruge til noget

Det skal jeg ikke kunne svare på da jeg aldrig er nået så langt. Men var bare så sikker denne gang

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Det skal jeg ikke kunne svare på da jeg aldrig er nået så langt. Men var bare så sikker denne gang

Det er virkelig hårdt at være i behandling

Man ved ikke om man tør stole på kroppens signaler, og når man tror man er gravid er man det ikke, og når man ikke tror på det, så lykkes det alligevel

Anmeld

12. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Det er virkelig hårdt at være i behandling

Man ved ikke om man tør stole på kroppens signaler, og når man tror man er gravid er man det ikke, og når man ikke tror på det, så lykkes det alligevel

Ja signalerne er bare så mærkelige. Håber det er lidt anderledes næste gang når det nu bare er fryseæg. Så jeg slipper for al hormon ræset.

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Ja signalerne er bare så mærkelige. Håber det er lidt anderledes næste gang når det nu bare er fryseæg. Så jeg slipper for al hormon ræset.

Det er i hvert fald knap så slemt.

Håber at det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.