Fik taget æg ud i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forså, at du gerne ville have det sidste æg ud. Men det lyder som om du har en god ægkvalitet, så jeg er sikker på, at de 4 æg giver 2 fine guldæg, som kan blive lagt op.

Jeg  for i morgen, og venter spændt på en positiv opdatering

Det håber jeg

Skal bare lige vente 20 minutter endnu, på at de forhåbentlig ikke ringer og aflyser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Held og lykke - er sikker på, at der er guldæg til jer

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

tænker på jer søde!!!

Tusind tak, venter med spænding på om de (ikke) ringer inden for de næste 20 minutter

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

Havde ikke lige set den. Held og lykke med i morgen, krydset fingre for jer, kom så bebs

Tak, tager gerne imod alle de vi får

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

MoarHvidovre skriver:

Held og lykke - er sikker på, at der er guldæg til jer

Tusind tak, håber at det (også) lykkes denne gang

Anmeld

9. juli 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Tusind tak, venter med spænding på om de (ikke) ringer inden for de næste 20 minutter

UUUUUHHHH, kan godt forstå hvis du har kæmpe sommerfugle i maven...

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

UUUUUHHHH, kan godt forstå hvis du har kæmpe sommerfugle i maven...

Vi har jo aldrig prøvet IKKE at have æg til oplægning, men kan da godt mærke at jeg er lidt nervøs for at telefonen giver sig til at ringe

Mine æg bliver jo også ældre og af dårligere kvalitet, og mægden af dem er jo ogsaå dalet siden vi fik Daniel, så ja, lidt nervøs er jeg

Anmeld

9. juli 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Vi har jo aldrig prøvet IKKE at have æg til oplægning, men kan da godt mærke at jeg er lidt nervøs for at telefonen giver sig til at ringe

Mine æg bliver jo også ældre og af dårligere kvalitet, og mægden af dem er jo ogsaå dalet siden vi fik Daniel, så ja, lidt nervøs er jeg

vi er lige unge os to og jeg er også spændt på hvordan det friske forsøg går i det nye år.. da er det over et år siden jeg sidst, var i ægstimulerende behandling.. om der da er forskel..

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

vi er lige unge os to og jeg er også spændt på hvordan det friske forsøg går i det nye år.. da er det over et år siden jeg sidst, var i ægstimulerende behandling.. om der da er forskel..

Ja, vi må jo desværre indse at der er en udløbsdato på vores æg

Førhen fik jeg 7-9 æg ud, men nu er der kun de 4-5 stykker, så der er i hvert fald sket en ændring her.

Håber at det ikke er tilfældet hos dig, og du bare spytter en masse æg ud til næste år

Anmeld

9. juli 2012

Kofoed.

De har ikke ringet? Hvad så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.