Fik taget æg ud i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

pastry26

Det er bare spændende!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Nessie

os2 skriver:

Spændende Krydser finge og tæer for jer

Tak, det gik godt, vi fik lagt et fint æg tilbage, så nu skal det bare sætte sig godt og grundigt fast

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

for at det går rigtig godt i dag

Tak
Det gik godt, fik lagt et fint æg tilbage, så nu venter vi bare på at det forhåbentlig sætter sig fast og vokser sig til en smuk lille baby

Anmeld

9. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Tak
Det gik godt, fik lagt et fint æg tilbage, så nu venter vi bare på at det forhåbentlig sætter sig fast og vokser sig til en smuk lille baby

Åh hvor er det dejligt for dig. for at du ruger på en lille bror eller søster

Jeg kan godt nok snart ikke vente længere Hehe.

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Åh hvor er det dejligt for dig. for at du ruger på en lille bror eller søster

Jeg kan godt nok snart ikke vente længere Hehe.

Tak

Nej, ventetiden er bestemt ikke sjovt, man skal virkelig være kreativ, for at kunne tænke på noget andet og få tiden til at gå

Anmeld

9. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

å

Tak

Nej, ventetiden er bestemt ikke sjovt, man skal virkelig være kreativ, for at kunne tænke på noget andet og få tiden til at gå

Jeg håber bare jeg kan sove i nat uden alt for mange dumme drømme og test dag.
Jeg drømte i nat at jeg fik en blodprøve og den var negativ, men hvis man var blevet bidt af en fugl i fingeren kunne det godt snyde, så skulle prøve er par dage senere. Mystisk drøm. Griner

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Jeg håber bare jeg kan sove i nat uden alt for mange dumme drømme og test dag.
Jeg drømte i nat at jeg fik en blodprøve og den var negativ, men hvis man var blevet bidt af en fugl i fingeren kunne det godt snyde, så skulle prøve er par dage senere. Mystisk drøm. Griner

Ha ha ha

Sådan nogle underlige drømme har jeg heldigvis aldrig haft, har "kun" ventet utålmodigt på BP eller testdag.

Jeg kan ikke engang teste før tid (har nu heller aldrig gjort det), men får ÆL-test i små doser, så den viser falsk positiv hvis jeg tester for tidligt.

Der er da heldigvis ikke så længe til du får svar nu

Anmeld

9. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Ha ha ha

Sådan nogle underlige drømme har jeg heldigvis aldrig haft, har "kun" ventet utålmodigt på BP eller testdag.

Jeg kan ikke engang teste før tid (har nu heller aldrig gjort det), men får ÆL-test i små doser, så den viser falsk positiv hvis jeg tester for tidligt.

Der er da heldigvis ikke så længe til du får svar nu

Hehe ja. Det et nogle mærkelige drømme.
Nej der er ikke læng tid til fredag. Jeg testede lørdag og den var helt negativ. Men det var jo også lidt tidligt.
Men kan ikke helt finde ud af kroppen denne gang. Jeg føler mens er på vej, for har lidt jag og er op pustet. Og følelsen af det kunne komme. Men det der lutinus jeg får, det løber jo ud så det føles som om det kommer indimellem. Og har haft let feber hele dagen.
Så håber det er gode tegn.

Anmeld

10. juli 2012

Kronvald

Sidder og nikker genkendende til hele din historie. Desværre for mig fik jeg opringningen klokken 9, endda anden gang. Så endnu engang ingen befrugtede æg ...

Men så fedt for jer, håber ægget sætter sig godt fast og vokser sig stort og smukt

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Nessie skriver:

Mødte halvberuset af pillerne op på klinikken i formiddags, og fik noget morfin som jeg blev endnu mere bims af

Æggene i højre side kom hurtigt ud, der var 4, men min venstre æggestok ville bare ikke samarbejde, den belv ved med at forsvinde, og til sidst måtte de give op. "heldigvis" var der kun et æg i den side, men ville da gerne have haft dem alle ud.

Sædprøven var fin, var som den plejer at være, så nu skal vi bare vente til mandag, hvor de forhåbentlig IKKE ringer og aflyser.

Håber at der er 2 æg der bliver befrugtede, vi fik også lagt 2 æg op, da vi fik Daniel.

God weekend til jer alle

åhhhh ..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.