Fik taget æg ud i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

UHHHHH hvor spændende!!!!

krydser fingre for jer!!!!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Mødte halvberuset af pillerne op på klinikken i formiddags, og fik noget morfin som jeg blev endnu mere bims af

Æggene i højre side kom hurtigt ud, der var 4, men min venstre æggestok ville bare ikke samarbejde, den belv ved med at forsvinde, og til sidst måtte de give op. "heldigvis" var der kun et æg i den side, men ville da gerne have haft dem alle ud.

Sædprøven var fin, var som den plejer at være, så nu skal vi bare vente til mandag, hvor de forhåbentlig IKKE ringer og aflyser.

Håber at der er 2 æg der bliver befrugtede, vi fik også lagt 2 æg op, da vi fik Daniel.

God weekend til jer alle

Held og lykke..

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Tøsen* skriver:

Held og lykke..

Tusind tak

Anmeld

6. juli 2012

Happiness

Nessie skriver:

Mødte halvberuset af pillerne op på klinikken i formiddags, og fik noget morfin som jeg blev endnu mere bims af

Æggene i højre side kom hurtigt ud, der var 4, men min venstre æggestok ville bare ikke samarbejde, den belv ved med at forsvinde, og til sidst måtte de give op. "heldigvis" var der kun et æg i den side, men ville da gerne have haft dem alle ud.

Sædprøven var fin, var som den plejer at være, så nu skal vi bare vente til mandag, hvor de forhåbentlig IKKE ringer og aflyser.

Håber at der er 2 æg der bliver befrugtede, vi fik også lagt 2 æg op, da vi fik Daniel.

God weekend til jer alle

Nu må det være nu!!! Det skal lykkes denne gang!

Der skal jo kun et æg til Håber det sætter sig fast og der kommer en smuk lille bror/søster til Daniel! Han har jo også lige alderen til det  

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Happiness skriver:

Nu må det være nu!!! Det skal lykkes denne gang!

Der skal jo kun et æg til Håber det sætter sig fast og der kommer en smuk lille bror/søster til Daniel! Han har jo også lige alderen til det  

Det må virkelig være nu

Jeg er egentlig ret positiv, for det er jo bestemt ikke fordi jeg har svært ved at blive gravid

Nu skal det hele bare ligge og hygge sig godt og grundigt i deres petriskåle i weekenden, og vokse sig store og fine

Anmeld

6. juli 2012

Happiness

Nessie skriver:

Det må virkelig være nu

Jeg er egentlig ret positiv, for det er jo bestemt ikke fordi jeg har svært ved at blive gravid

Nu skal det hele bare ligge og hygge sig godt og grundigt i deres petriskåle i weekenden, og vokse sig store og fine

Det bliver så spændende!! 

Daniel er for lækker til at være enebarn! Så jeg hepper alt hvad jeg kan på Fru æg og alle sædbamserne  

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Happiness skriver:

Det bliver så spændende!! 

Daniel er for lækker til at være enebarn! Så jeg hepper alt hvad jeg kan på Fru æg og alle sædbamserne  

Hvor er du sød

Men må jo give dig ret, det vil blive et smukt barn

Hvis en lille ny får samme hår, må man næsten håbe det er en pige, så vi rigtig kan få udnyttet krøllerne

Anmeld

6. juli 2012

Happiness

Nessie skriver:

Hvor er du sød

Men må jo give dig ret, det vil blive et smukt barn

Hvis en lille ny får samme hår, må man næsten håbe det er en pige, så vi rigtig kan få udnyttet krøllerne

Ville jo også være skønt med en af hver Selv om det er fuldstændigt ligegyldigt.. Men jo kan lige se en pige udgave af Daniel med skulderlangt hår og flotte krøller smelte smelte 

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Happiness skriver:

Ville jo også være skønt med en af hver Selv om det er fuldstændigt ligegyldigt.. Men jo kan lige se en pige udgave af Daniel med skulderlangt hår og flotte krøller smelte smelte 

Det ville være sjovt at have en af hver, men mest praktisk med en dreng, da vi så har det hele

Han er så sød med hans små krøller, men passer nu alligevel på at det ikke bliver for langt, det er nok at han går med diadem ind i mellem

Anmeld

7. juli 2012

tarkoflen

Jeg alt hvad jeg kan og hepper på de små æggebasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.