Det sq ikke ok! Hva synes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

skal han være klar uden at vide hvornår ???

Det ændrer jo sagen betydeligt, det stod der ikke noget om i dit indlæg, så ville jeg også være utilfreds, det er da total skørt.

Håber han kom hjem igen :-)

ha en god dag

Monica

Skulle han åbenbart (tror det er forklaret i nogle af de andre indlæg ), men ja.. de ringede til ham, hvor han ikke hørte det og så smuttede de bare.. de skulle høre et band først, og så ville de hjem når de var slut.. min bror og kammeraten tog så bare hjem et kvarter FØR bandet var slut?

Men ja, han kom godt hjem alligevel, så helt galt gik det ikke

tak i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg forstår dig godt. Det er sku alles ansvar at alle komme med hjem. Der er ikke én der skal lades i stikken, uanset grund - denne må man tage dagen efter etc. 

Præcis! min bror har heldigvis sagt at det var hans fejl, så han må jo være klar over det ikke var så smart!

Anmeld

1. juli 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Præcis! min bror har heldigvis sagt at det var hans fejl, så han må jo være klar over det ikke var så smart!

Det er også helt ok at den ene har lavet en fejl - MEN, faktum er at de havde en aftale - så skal de altså ikke bare køre uden at have fået fat i den sidste. 

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Det er også helt ok at den ene har lavet en fejl - MEN, faktum er at de havde en aftale - så skal de altså ikke bare køre uden at have fået fat i den sidste. 

Nej nemlig! er heller ikke sur på den måde, synes bare godt lige de kunne have gjort lidt mere ud af at finde min kæreste..

kæresten fandt heldigvis hjem alligevel.. men.. man skal bare huske at tænke på andre , for kan være det er min bror eller kammeraten der står alene næste gang??

Anmeld

1. juli 2012

tinasmor

Jeg vil faktisk bare give et for at forældrene stadigvæk henter selv om det er et par voksne gutter i tyverne, det er superfedt istedet for at man istedet lige prøver at sætte sig i en bil selv om man har fået en enkelt for meget. Så er det trods alt nemmere her i KBH (hvis man bor i eller i omegnen) der kan man komme hjem i taxi som man nemt kan splejse om.

Anmeld

1. juli 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Nej nemlig! er heller ikke sur på den måde, synes bare godt lige de kunne have gjort lidt mere ud af at finde min kæreste..

kæresten fandt heldigvis hjem alligevel.. men.. man skal bare huske at tænke på andre , for kan være det er min bror eller kammeraten der står alene næste gang??

ja- det behøvede jo ikke lige have været din kæreste. Det kunne have været én af de andre. 

- Ej, de må sku lige få snakket om det, og så må din kæreste jo gøre op med sig selv om han vil risikere at stå i en sådan situation igen. 

Anmeld

1. juli 2012

Clisolka

Anjamichell skriver:

Jeg forstår dig på den måde, at de skulle ha' aftalt hvornår de ville hjem og DEREFTER ringet efter nogen der kunne komme og hente dem.... Og så kunne de gå ud og vente sammen....
Man ringer ikk selv uden at ha' snakket med den anden om det hvis man har en klar aftale fra starten af....
Men hvis din kæreste vidste at der var blevet ringet efter nogen så burde de vente sammen....

Min kæreste havde ALDRIG fået lov at ta' i byen hvis der var 14 dage til jeg skulle føde!! Hvis du var gået i fødsel og havde ringet havde han heller ikk hørt det!!

Godt skrevet! 

Jeg havde heller ikke givet min kæreste lov til at smutte en tur i byen 2 uger før termin 

Anmeld

1. juli 2012

Lunae

Anonym skriver:

Ja min kæreste og min lillebror har været i byen sammeN og aftaler så at de skal følges hjem, en fælles kammerats forældre skal køre dem hem.. Min lillebror ringer til min kæreste da bilen kommer og fordi det larmer og min kæreste derfor ikke svarer - så kører min lillebror og vennen bare hjen. Et kvarter senere opdager min kæreste opkaldene og ringer tilbage - men der er det for sent ..

Synes sinpelthen det er så fejt bare at smutte på den måde når man har en aftale ?? Min lillebror har godt nok en baby og en sur kæreste derhjemme - men jeg er højgravid og har 2 uger til termin - så er det vel lige så vigtigt?

Eller hva synes i? Er jeg helt galt på den?

Jeg kan godt se at det er træls for din kæreste, men de kunne jo ikke holde der hele natten og vente på ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.